וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו מראדונה טופל ושוחרר: "הבני זונות מנסים להדביק לי מחלת לב"

כוכב העבר האגדי נבדק על ידי רופא אחרי "מופע האימים" ביציע בסנט פטרסבורג, אך הכחיש את השמועות בנוגע להידרדרות במצבו. בני משפחתו עונים למבקרים: "קוקאין? הכל מדע בדיוני". וגם: הנאום הכי גדול של דייגו מראדונה במונדיאל

צפו בדיווח מתוך מהדורת וואלה! NEWS

ארגנטינה חגגה על הדשא, אבל זה ללא ספק היה המופע של דייגו מראדונה

במהלך כל ה-1:2 של נבחרת ארגנטינה מול ניגריה צולם כוכב העבר דייגו מראדונה ביציע כשהוא נראה במצב לא מי יודע מה. באחד האירועים הוא סימן אצבע משולשת לאחד האנשים ביציע, במקרה אחר הוא נראה ישן באמצע המשחק ובפעם אחרת הוא נראה מסמן תנועות מוזרות עם הידיים ומתקשה להגיב בצורה רגילה.

לאחר המשחק פורסם ברשתות החברתיות סרטון בו מנסים מספר אנשים להוביל את מראדונה אל עבר התא בו הוא ישב ולגרום לו לשבת על גיסא שם. הארגנטינאי התקשה ללכת ונראה כי גם לא הצליח למצוא את הכיסא שייעדו לו בתוך התא. בסופו של דבר הצליחו להושיב אותו אחרי שהחזיקו אותו. מאוחר יותר עלו תמונות של רופאים שהגיעו אל המקום על מנת לטפל במראדונה וגם נפוצו דיווחים על כך שהוא פונה לבית החולים בסנט פטרסבורג בשל מצבו הרע.

הנאום הכי גדול של דייגו מראדונה במונדיאל הזה

אימג'בנק GettyImages
דייגו מראדונה כדורגלן העבר מקבל טיפול רפואי. אתר רשמי
מראדונה מקבל טיפול/אתר רשמי
דייגו מראדונה עם שלט של עצמו. רויטרס
דייגו מראדונה עם שלט של עצמו/רויטרס

בארגנטינה הפריכו את הדיווחים על מצבו הרפואי של מראדונה וטענו כי אכן טופל באצטדיון בסנט פטרסבורג למשך זמן קצר, אולם לא פונה לבית החולים. בהמשך הלילה מראדונה העלה פוסט אינסטגרם "מרגיע", כביכול, בו טען שמצבו טוב. "אני רוצה לומר לכולם שאני בסדר גמור. כמובן שאני לא מאושפז. במחצית כאב לי הצוואר, אז עזרו לי ללכת. הרופא ייעץ לי לחזור למלון בהפסקה, אבל החלטתי להישאר באצטדיון כי לא יכולתי לעזוב את ארגנטינה לבד בסיטואציה הזאת".

מראדונה הצטלם עם כמה אוהדים ואנשי צוות של ארגנטינה במהלך הלילה כדי לנסות להרגיע את הדאגה והביקורות סביבו, ואף תדרך את העיתונאי הארגטינאי דניאל ארקוצ'י להפיץ מסר לאומה בנוגע למצבו בהודעת ווטסאפ שהודלפה. "אומרים שהיה לי התקף לב. תגיד לי, איך אפשר לחוות התקף לב ברגע כזה מאושר?", נשמע מראדונה אומר, "כל מיני בני זונות מנסים להדביק לי מחלת לב, זה מה שמעצבן אותי".

בתו של מראדונה, ג'יאנינה, מסרה ששוחחה עם אביה ושמצבו "לא יכול להיות יותר טוב", כשהיא מעלה לטוויטר תמונה שלו לאחר המקרה וכותבת בסרקזם: "מסתבר שאפשר להצטלם גם בגן עדן". קרוב משפחה נוסף אמר לתקשורת הארגטינאית שהשמועות על התקף לב ועל שימוש בקוקאין שגרמו למראדונה להיראות כך הן "מדע בדיוני".

מראדונה בלילה, אחרי המקרה המוזר

למי דייגו כיוון את התנועה הזאת?

דייגו מראדונה עושה אצבע משולשת במשחק ארגנטינה - ניגריה. GettyImages
דייגו מראדונה עושה אצבע משולשת במשחק ארגנטינה - ניגריה/GettyImages

האוהדים בטירוף מהשער הראשון של נבחרת ארגנטינה

ג'ון אוגו קיבל הפתעה כשאוהד התחיל לשיר לו בעברית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully