וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאליץ': "יום האמת שלנו הוא ראשון", מלון ברוסטוב פונה מחשש לפצצה

מאמן נבחרת קרואטיה כיוון למטרה הבאה אחרי השלמת בית מושלם עם 1:2 מול איסלנד: "משוכנע שהמשחק בשמינית הגמר לא יהיה האחרון שלנו". פרישיץ': "הכי חשוב שאנחנו משחקים כמו קבוצה"

שחקן נבחרת קרואטיה איבן פרישיץ' חוגג. רויטרס
פרישיץ' חוגג את השער שלו/רויטרס

נבחרת קרואטיה קבעה היום (שלישי) היסטוריה כשסיימה את בית ד' עם תשע נקודות מתשע אפשריות ולראשונה אי פעם הצליחה לעבור את שלב הבתים בגביע העולם עם מאזן נקודות מושלם. מי זוכר שמינו את זלטקו דאליץ' למאמן ממש מספר ימים לפני משחק החוץ מול אוקראינה במוקדמות, שהיה יכול למנוע מקרואטיה עלייה אפילו לפלייאוף של המוקדמות? מי זוכר שהוא קיבל חוזה רק למקרה שיעלה את הנבחרת למונדיאל? כל זה קרה ב-7 באוקטובר 2017, ממש לא מזמן.

זמן קצר לאחר המשחק של קרואטיה מול איסלנד ברוסטוב, אחד מבתי המלון בעיר פונו על ידי כוחות המשטרה. על פי הדיווחים שמגיעים המלון פונה מחשש לפצצה שהוטמנה בו.

עוד בנושא:
קרואטיה השיגה ניצחון שלישי בשלושה משחקים עם 1:2 מול איסלנד

מילאן באדל, שכבש ובישל ב-1:2 של קרואטיה מול איסלנד שקבע שנבחרתו תסיים במקום הראשון בבית וגם נבחר לשחקן המצטיין, אמר בסיום: "המטרה שלנו הושגה. אנחנו במקום הראשון בבית ואנחנו מוכנים להתמודד בסיבוב הבא. עכשיו אנחנו מתרכזים בנוקאאוט. זה ניצחון גדול עבור קרואטיה. אין חגיגות מיוחדות עכשיו, רק נלך צעד אחרי צעד וכך נתקדם הלאה".

כוכב העבר רוברט פרוסינצ'קי משדר את המשחקים בקרואטיה ואמר על הנבחרת: "הניצחון הזה חשוב, לא כמו זה נגד ניגריה ובטח שלא כמו זה נגד ארגנטינה. אנחנו צריכים להיות מרוצים מאוד כי ניצחנו נגד נבחרת איסלנד חזקה מאוד שגם מסוכנת מאוד בסגנון המשחק שלה. היו שלבים במשחק שהם דחפו אותנו אחורה וגרמו לנו להרבה בעיות, אבל בסופו של דבר הצלחנו להתמודד עם זה".

זלטקו דאליץ' מאמן נבחרת קרואטיה. רויטרס
החוזה שלו נכנס לתוקף רק כי קרואטיה עלתה למונדיאל. דאליץ'/רויטרס

שחקן העבר יושקו יליצ'יץ' דיבר על היכולת של מתאו קובאצ'יץ', ששיחק 80 דקות במהלכן דייק ב-79 מסירות מתוך 79 שניסה: "מתאו יכול לעשות הרבה יותר ולהצליח הרבה יותר. דיברנו ואמרנו הרבה שנים שקובה צריך לשחק עם יותר תעוזה. הוא צריך לצעוק שייתנו לו את הכדור. הוא צריך להיות מודע לפוטנציאל שיש לו וזה לא ייאמן כמה זמן צריך לחכות עד שהוא יממש את הפוטנציאל שלו".

איבן פרישיץ', שהיה אחד משני שחקנים בודדים ששמרו על מקומם בהרכב לעומת ה-11 שפתחו מול ארגנטינה וכבש את שער הניצחון הקרואטי בדקה ה-90, הוסיף: "זה היה משחק קשה, ידענו איך הם ישחקו וזה היה קשה מאוד להתמודד מולם. זה היה קשה במיוחד לשחק נגדה. הראינו הרבה אופי וביטחון. כמובן שאני שמח שכבשתי, אבל הכי חשוב שאנחנו משחקים כקבוצה. זו הדרך היחידה בה אנחנו יכולים להצליח". לקראת המשחק מול דנמרק אמר קשר אינטר: "אני לא יודע, נצטרך ללמוד אותה. מה שאני יודע זה שנצטרך לשחק הרבה יותר טוב מאיך ששיחקנו הערב מול איסלנד".

מרקו פיאצה אמר: "הצלחנו לעשות את מה שרצינו. המטרה הייתה לסיים עם שלושה ניצחונות ועם אווירה חיובית. היום תשעה שחקנים קיבלו מנוחה ונתנו לשחקנים אחרים שבדרך כלל משחקים פחות לשחק. אז לא היינו יכולים לעשות יותר, הכול הסתדר בצורה מושלמת. אתם שואלים אותי מה קרואטיה יכולה לעשות? אני לא יודע. לפני שנתיים שיחקנו מצוין בצרפת ובשמינית הגמר נגד פורטוגל קרה מה שקרה כשהפסדנו בדקה ה-117. אנחנו מאושרים עכשיו אבל אנחנו יודעים שאסור לנו לטעות או להיכנס לאיזו אופוריה".

מאמן קרואטיה זלטקו דאליץ' הוסיף: "יש לנו שלושה ניצחונות, תשע נקודות ויחס שערים 1:7. גם השער היחיד שספגנו היה מפנדל אז אנחנו צריכים להיות מרוצים. המטרה שלנו הייתה לסיים במקום הראשון והצלחנו לעשות את זה. אני משוכנע שהמשחק בשמינית הגמר לא יהיה האחרון שלנו בטורניר, אנחנו מחכים ליום ראשון כדי להציג מפגן כוח אמיתי, זה יום האמת בשבילנו".

הטניסאי בורנה צ'וריץ', שזכה השבוע בטורניר האלה אחרי שניצח בגמר את רוג'ר פדרר, צייץ: "9 מ-9, ברכות קרואטיה. בהצלחה לבחורים בשמינית הגמר".

בצד של איסלנד הייתה כמובן אכזבה, החלוץ אלפרד פינבוגאסון צייץ: "השארנו את כל מה שיכולנו על המגרש היום. אנחנו הולכים הביתה גאים אחרי ההופעה הראשונה שלנו בגביע העולם. אני גאה להיות חלק מהנבחרת המדהימה הזו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully