וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: כשהעולם כולו ראה את צביקה הדר לא מחזיר כדור

המגיש הישראלי נקלט במצלמות קולט כדור מהמגרש ומסרב להחזירו, וכצפוי, הרשת גועשת עם תגובות קורעות. וגם: השדריות שהוטרדו מינית מתאגדות נגד "האוהדים הגסים ברוסיה", האוהד שכבר קעקע את הזכייה של אנגליה על גופו והרקדנית ש"ביישה את קולומביה"

צפו בדיווח מתוך מהדורת וואלה! NEWS

צביקה הדר, כוכב בינלאומי

הרגע ההזוי של היום במונדיאל שייך לצביקה הדר: במהלך המשחק של ברזיל מול סרביה, לעיני מיליארדי צופים בטלוויזיה, בעיטה של קשר ברזיל קאסמירו עפה ליציע. המצלמה מראה אוהד שקלט את הכדור, ומסמל בנחישות: "לא מחזיר את הכדור". לאט לאט מתברר כי האוהד הוא לא פחות מאשר... צביקה הדר! אחלה מזכרת צביקה.

וכצפוי, הרשת הגיבה בהתרגשות

מתברר שגם היה לו דגל של הפועל באר שבע

ברשת "סקיי" מדווחים: עלייה דרמטית בהטרדות של שדריות במונדיאל

אחת התופעות הפחות יפות בגביע העולם עד כה היא ההטרדות החוזרות של שדריות שנשלחות לסיקור בתוך אזורי האוהדים. מאז פתיחת הטורניר מתפרסמים עוד ועוד סרטונים של שדריות שנאלצות להתמודד במהלך שידור עם נשיקות, חיבוקים ואפילו מישושי חזה מצד אוהדים נלהבים מדי. ב"סקיי" דיווחו ש"יש עליה דרמטית במספר ההטרדות של שדריות ברוסיה לעומת מונדיאלים אחרים, שבהם שדריות עשו את עבודתן ללא בעיות מיוחדות ברוב המקרים. לאור ריבוי המקרים הללו, כמה מהשדריות התאגדו ופנו למשטרת מוסקבה במטרה להסדיר את הטיפול ב"אוהדים הגסים". הן דורשות לעכב לחקירה אוהדים פורעים שכאלה להבא.

אוהד אנגלי קעקע את גביע העולם על גופו: "בטוח שנזכה"

על הביטחון (המופרז, יש שיגידו) של אנגליה אחרי הפתיחה החיובית של הטורניר יכול להעיד בעיקר אוהד אחד, ג'יימי ריצ'רדסון שמו, שהחליט לקעקע את גביע העולם בבטנו מתוך אמונה שלמה שנבחרת שלושת האריות בדרך להניף אותו. "אין ספק שנזכה, אז אני כבר מכין את הגוף שלי", אמר האוהד ל"סאן". עוד 21 יום לגמר, כן?

אוהד אנגליה עם קעקוע של גביע העולם. מתוך ה"סאן", צילום מסך
אוהד אנגליה עם קעקוע של גביע העולם/צילום מסך, מתוך ה"סאן"
אוהד אנגליה עם קעקוע של גביע העולם. מתוך ה"סאן", צילום מסך
אוהד אנגליה עם קעקוע של גביע העולם/צילום מסך, מתוך ה"סאן"

אוהדת שעשתה טוורקינג במוסקבה "מביישת את קולומביה"

האוהדים הקולומביאנים לא מפסיקים לספק סיפורי צבע בשולי המשחקים. אחרי שהאוהד שצולם מבריח וויסקי ליציעים ברוסיה דרך משקפות מזויפות פוטר מעבודתו, אוהדת קולומביאנית נוספת חוללה סערה כשתועדה עושה טוורקינג ברחוב במוסקבה. האוהדת זכתה לתגובות נלהבות ברחוב וכמה גברים החלו לרקוד איתה בחושניות, מה שעורר זעם ברשתות החברתיות. "עוד שגרירה קולומביאנית נפלאה. תשאירו את הפרוצה הזאת ברוסיה. איזה מסר זה מעביר לעולם על העם הקולומביאני?", צוטט אוהד מוטרד כאומר ל"סאן" הבריטי.

אוהדי איסלנד עוזבים את רוסיה בקול תרועה רמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully