וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרוספר בריבוע: כש"אלי טביב" הגיע לאולפן המונדיאל

המונדיאל ברוסיה מרגש מדי יום, אבל בתכנית של פרוספר אזגי ומיקו ג'מאל מתרגשים מעוד כמה דברים. מבחינת פרוספר הוא מלך ולכן הוא הזמין את "אלי טביב" לאולפן - וקיבל ממנו פרשנות מונדיאל, הצעה עסקית ואפילו שמע על החלום שלו להביא איראני לבית"ר. צפו

צילום מסך

המונדיאל כבר בשיאו, כל יום אנחנו מקבלים דרמות, אקשן, מתח. אלופת העולם גרמניה כבר בחוץ, והשיא עדיין לפנינו. רגע, לא הרגשתם שחסר לכם מישהו? אתם לא טועים. מסי? רונאלדו? ניימאר? הכוכב הגדול של כל משחק כדורגל ובמיוחד גביע העולם הוא פרוספר אזגי, האיש והסיגר.

בתכנית השנייה שלו של פרוספר מארח את אחד האנשים שהוא הכי אוהב בכדורגל הישראלי. אומרים שהוא פירק את הפועל כפר סבא והפועל תל אביב, ואומרים שיפרק את בית"ר ירושלים, אבל מבחינת פרוספר אזגי הוא מלך ולכן הוא הזמין את "אלי טביב" לאולפן - וקיבל ממנו הצעה עסקית חלומית ואפילו שמע על החלום שלו להביא איראני לבית"ר. בנוסף לפרשנות המונדיאל של "אלי טביב" קיבל פרוספר עדכונים מרוסיה מהשליח המיוחד "ראובן עטר", שלא הסתיר את הרצון העז שלו לחזור כבר אל הקווים ולאמן קבוצה כלשהי.

"פרוספר בריבוע" - לתכנית הראשונה של פרוספר במונדיאל

רוצים לזכות בפיצה מתנה? מלאו את הפרטים למטה, ובמקום שבו כתוב טקסט חופשי כתבו לנו את התשובה לשאלה של פרוספר וגם למה מגיע לכם לזכות במתנה.

לתקנון הפעילות של פיצה שמש

  • עוד באותו נושא:
  • מונדיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully