וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייג'י קוואשימה: "מתנצל על המשחק, אבל שמח מההופעה הכללית"

שוער יפן הגיב לדקות האחרונות בהפסד 1:0 לפולין. האסבה: "זה כדורגל מתסכל מאוד, אבל זה הכדורגל". אקירה נישינו: "זו הייתה האסטרטגיה הנכונה לאור ההתרחשויות עליהן שמענו מהמשחק השני"

באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן

יפן קבעה היום (חמישי) היסטוריה כשהפכה לנבחרת הראשונה אי פעם שעוברת שלב במונדיאל בזכות המשחק ההוגן ושני כרטיסים צהובים שסנגל ספגה יותר ממנה. שתי הנבחרות סיימו עם ארבע נקודות, יחס שערים 4:4 ואחרי שנפרדו ב-2:2 ביניהן, כך שההכרעה עברה למשחק ההוגן ושם היה ליפנים יתרון. הסמוראים הכחולים הפסידו 1:0 ואחרי שראו שקולומביה עלתה ל-0:1 במשחק המקביל בדקה ה-75 והבינו שהפסד מינימלי מספיק להם, החלו להתמסר לרוחב באיטיות ומאקוטו האסבה (קשר אחורי/בלם) נכנס במקום החלוץ יושינורי מוטו. חלק מהאוהדים באצטדיון מחו נגד זה, אבל בסופו של דבר זה הספיק ליפן כדי לעלות לשמינית הגמר.

עוד בנושא:
יפן הפסידה 1:0 לפולין, אבל בכל זאת עלתה

* יפן היא הנבחרת שביצעה את כמות העבירות הנמוכה ביותר מבין הנבחרות ששיחקו כבר שלושה משחקים, 28 עבירות בלבד.

* 8 מ-10 השערים האחרונים של פולין בגביע העולם הגיעו ממצבים נייחים, כולל חמשת האחרונים.

* בשל העובדה שרוברט לבנדובסקי עדיין לא כבש, אף שחקן של באיירן מינכן לא מצא את הרשת ברוסיה 2018. בברזיל 2014 שחקני באיירן כבשו 18 שערים והובילו את טבלת השערים של קבוצה מסוימת.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקני נבחרת יפן חוגגים. רויטרס
חגיגה יפנית/רויטרס
שוער נבחרת יפן אייג'י קוואשימה. רויטרס
קוואשימה חוגג עם האוהדים/רויטרס

מאמן נבחרת צפון אירלנד מייקל אוניל אמר ל-BBC: "סגנון המשחק של יפן בדקות הסיום לקח אותי בחזרה למשחקים מ-1982 או 1986, אז ראינו את אוסטריה וגרמניה משחקות כך. זה מדהים אותי כמאמן שאתה מוכן לשים את כל הגורל שלך בידיים של משהו שקורה במשחק אחר. פיתחתי פינה חמה ליפן, אבל אני מקווה שהיא תובס בסיבוב הבא". קשר אברטון לשעבר לאון אוסמן אמר: "יש לנו טורניר מצוין. חלק מהמשחקים היו מלהיבים במיוחד והיה לנו הכול מהכול עם ה-VAR. אבל זה היה ממש מביך איך ששתי הנבחרות האלה שיחקו בעשר הדקות האחרונות. זה היה כל מה שאתה לא רוצה לראות בגביע העולם".

קפטן יפן מאקוטו האסבה נשאל בסיום על המצב בדקות הסיום ואמר: "זה היה מצב קשה. דיברתי לפני המשחק שאנחנו צריכים להתרכז רק במשחק שלנו, אבל אז ספגנו שער ממצב נייח ובסופו של דבר נלחמנו למרות שקיבלנו מידע גם מהמגרש השני. זה כדורגל מתסכל מאוד, אבל זה עולם הכדורגל. זה נהדר שהצלחנו להשיג את התוצאות שעזרו לנו לעלות לשלב הבא ונעבוד קשה עד למשחק שלנו בשמינית הגמר. יש לנו תמיכה גדולה מיפן, אנשים שהגיעו לכאן כדי לעודד וגם תמיכה גדולה מהבית. אני רוצה להילחם כדי לספק תצוגה טובה בשמינית הגמר".

הקשר גאקו שיבסאקי אמר: "אני מסכים שזה שבחרנו לשמור את הכדור בסוף זה דבר לא שגרתי. ההחלטה הזו התקבלה אחרי שהבנו מה המצב, ניסינו לא לספוג שערים נוספים או צהובים כשאנחנו מעודכנים בתוצאה של המשחק המקביל". על כל הקמפיין אמר שיבסאקי: "הרגשתי שעשינו הכול כדי לעלות, נלחמנו בכל משחק כדי להתקדם. שמעתי חזק מאוד את העידוד של האוהדים היפנים וזה עזר לנו מאוד. יפן מעולם לא עברה את שמינית הגמר ולכן המטרה שלנו היא לעבור את השלב הזה עם סגנון יפה ואחדות בין השחקנים".

שוער יפן אייג'י קוואשימה אמר על מה שעשתה נבחרתו לקראת הסיום: "אני מתנצל ומצר על המשחק הזה, אבל שמח שעלינו ועל מכלול ההופעות שלנו. אני שמח שהצלחתי לרשום הצלה אחת חשובה במשחק כי לא הייתי כל כך טוב בשני המשחקים הראשונים, זה טוב שהצלחתי לעשות את זה היום. אני רוצה מאוד להשיג משהו שעוד לא עשו בנבחרת יפן".

יאן בדנארק, שכבש את השער, אמר: "הודחנו מהמונדיאל. רצינו לעלות לשמינית הגמר ואני משוכנע שהאוהדים שלנו היו שמחים מאוד אם היינו משיגים את המטרה הזו. רצינו לסיים את הטורניר עם גאווה כך שהאוהדים שלנו יהיו שמחים. זה שיעור טוב לכולנו לקראת העתיד". מאמן פולין אדם נבלקה הוסיף: "נאלצנו להתמודד עם המון ביקורת מוצדקת, לכן היה ברור שמבחינה רגשית זה יהיה משחק קשה מאוד עבורנו. אחרי שני משחקים לא מוצלחים אליהם הגענו עם המון ציפיות ולא עמדנו בהן, קיווינו להשיג תוצאה טובה יותר. הניצחון הזה יכול לספק קצת אושר לאוהדי הכדורגל בפולין ולכל צוות האימון. זה לא ממתיק את טעפ ההדחה או ההפסד או את ההופעות בשני המשחקים הראשונים".

המאמן היפני אקירה נישינו אמר: "זו לא דרך נכונה לשחק בה, אבל זו אסטרטגיה מנצחת ולכן נכונה. זו אחת האפשרויות כדי להתקדם בטורניר. זה היה משחק קשה מאוד כי היינו צריכים להיות כל הזמן מעודכנים במשחק השני ולפעול לפי האירועים בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully