וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי ינסה לשבור את הבצורת מול צרפת, אומטיטי: "ננסה לעצור אותו"

כוכב נבחרת ארגנטינה ינסה לשבור בשבת (17:00) רצף של 666 דקות ללא שער בשלב הנוקקאוט של המונדיאל, חברו לברצלונה ניסה לגונן: "הארגנטינאים קשוחים איתו, הוא לא יכול לעשות הכל לבד"

רויטרס

666 - זה מספר הדקות הרצופות שליאונל מסי שיחק בשלבי הנוקאאוט של המונדיאל מבלי להבקיע שער. ביום שבת (17:00, ערוץ כאן), בארגנטינה מקווים מאוד שהבצורת הזו תסתיים עבור הכוכב הגדול שיתייצב עם נבחרתו לקרב גדול וקשה מאוד מול צרפת החזקה. למרות שנבחרת ארגנטינה העפילה עד לגמר המונדיאל הקודם בברזיל, מסי לא הצליח להבקיע בשלב הנוקאאוט וכעת כדי לעשות את זה הוא יצטרך להתמודד עם לא אחר מאשר חברו לברצלונה סמואל אומטיטי, הבלם מהצד השני.

עוד בנושא:

לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
ישר לספרי ההיסטוריה: המספרים הבולטים של שלב הבתים ברוסיה 2018
10 אירופיות, 4 דרום אמריקאיות וגם יפן ומקסיקו: שמינית הגמר של מונדיאל 2018

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי חוגג. רויטרס
ביום שבת יש לו עסק עם וראן ואומטיטי. מסי/רויטרס

אומטיטי, שקיבל מנוחה במשחק האחרון בשלב הבתים מול דנמרק, התראיין לקראת המפגש הגדול עם מסי ואמר: "אני רואה אותו בכל יום, קשה מאוד לעצור אותו. יש לו איכויות מדהימות. ננסה לעצור אותו אבל הוא לא השחקן היחיד בארגנטינה, יש להם עוד חלוצים".

אומטיטי התייחס לציפיות וללחץ הגדול שיש על מסי, כשאמר: "הוא שונה בנבחרת מאשר עם ברצלונה. אין לו את אותם שחקנים בנבחרת איתו וסגנון המשחק שלהם הוא שונה, אבל הוא הציל אותם בכמה מקרים. הארגנטינאים קשוחים איתו, אבל הוא לא יכול לעשות הכל לבדו".

ומה היה למסי בעצמו להגיד לקראת המשחק? "ראינו את המשחקים של צרפת. יש להם נבחרת חזקה מאוד, שחקנים מעולים בכל עמדה. הם מהירים מאוד, את חלקם אני מכיר מברצלונה ויודע איך נגדם, אבל המשחק לא הולך להיות קל", אמר הפרעוש שיפגוש כמה חברים מוכרים מהליגה הספרדית מלבד אומטיטי כמו רפאל וראן בלם ריאל מדריד, אנטואן גריזמן כוכב אתלטיקו מדריד ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully