וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגן בארגנטינה: "מסי ומסצ'ראנו ברחו מהמחנה וטסו ללא אישור"

ברוסיה דווח כי מנהיגי האלביסלסטה חמקו דרך יציאת החירום ללא ידיעת אנשי הנבחרת, ועלו על טיסה לברצלונה כדי לברוח מהמהומה לאחר ההדחה. מרסלו גז'ארדו וריקרדו גארקה מועמדים לאמן

עריכת וידאו: מתן חדד

בעוד בארגנטינה מנסים עדיין להתאושש מההדחה המוקדמת מהמונדיאל, הערב (שני) צץ דיווח בתקשורת הרוסית שעשוי להוסיף הרבה מאוד שמן למדורה הגדולה ממילא שמשתוללת בימים אלה במדינה. על פי הדיווח, ליאונל מסי וחאבייר מסצ'ראנו חמקו ביום ראשון בבוקר ממחנה הנבחרת, ללא אישור וידיעת אנשי הצוות, יצאו מיציאת החירום והגיעו ישירות לשדה התעופה כדי לעלות על טיסה לברצלונה. יתר שחקני האלביסלסטה טסו חזרה הביתה רק אתמול בערב, ולא קשה לנחש שהאווירה נעשתה אפילו עכורה יותר לאחר שהתברר כי מנהיגי הנבחרת ברחו.

ההתאחדות הארגטינאית עדיין מחפשת את הפיתרון כדי להיפרד מחורחה סמפאולי, למרות שזה אמור לעלות לה הרבה מאוד כסף (כ-20 מיליון דולר על פי הערכות). אמש (ראשון) דווח כי מאמן האלביסלסטה סיכם על עזיבתו אחרי ההדחה בשמינית גמר המונדיאל, אולם נראה שהדרך לשם עוד ארוכה. על פי העיתון "אולה" סמפאולי "עושה דווקא לארגנטינה" בנסיון להרוויח פיצויים גבוהים ככל האפשר.

בכיר בהתאחדות צוטט הבוקר כאומר לעיתון ש"חייבים לעשות שינוי כחלק מהמהפכה הכללית בנבחרת", אולם סמפאולי כאמור לא מתכוון לעזוב את כסאו כל כך מהר. לטענת העיתון, סמפאולי רואה בגל הפרישות של כמה מהשחקנים הבכירים בנבחרת הזדמנות ליצור נבחרת בצלמו, מה שלדעתו יכול להוביל להצלחה מרובה.

מאמן ריבר פלייט מרסלו גז'ארדו. AP
המועמד המוביל. גז'ארדו/AP

כך או כך, בהתאחדות כבר מדברים על מועמדים אחרים לתפקיד. המרכזיים שבהם לעת עתה הם מאמן ריבר פלייט מרסלו גז'ארדו ומאמן נבחרת פרו ריקרדו גארקה, אולם הפנטזיה - שלא ברור אם יש סיכוי שתמומש - היא למנות את דייגו סימאונה לתפקיד. בהתאחדות מחכים למוצא פיו של מסי כדי לקבל החלטות, ותוהים האם הוא מתכוון להמשיך בנבחרת או לא.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מסי מגיע לשדה התעופה בברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully