וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן מקסיקו תקף את ניימאר: "כדורגל משחק של גברים, לא של ליצנים"

ברזיל עלתה לרבע הגמר אחרי שגברה על מקסיקו, ניימאר שוב ספג ביקורת על הנפילות התיאטרליות. אוסוריו: "כששחקן שוכב ככה, זה שלילי לכדורגל, הוא בזבז זמן". ניימאר עקץ: "מקסיקו דיברה כל כך הרבה, ועכשיו הולכת הביתה". וגם: ההגנה של הסלסאו במיטבה

באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן >

זה לא היה קל, זה לא היה יפה, אך בסופו של דבר הצליחה נבחרת ברזיל להעפיל לרבע גמר המונדיאל. הסלסאו ניצחו הערב (שני) בסמארה 0:2 את מקסיקו, ויחכו בשלב הבא למנצחת בין בלגיה ויפן. ניימאר דחק מול שער ריק בדקה ה-51 ובדקה ה-88 סידר לרוברטו פירמינו, שדחק גם הוא מול שער ריק וקבע את תוצאת הסיום. ניימאר נבחר למצטיין במשחק, אבל בסיום ספג ביקורת חריפה ממאמן מקסיקו על התנהלותו.

כך או כך, לכל ברור כי כדי ללכת עד הסוף, היכולת של הצהובים תהיה חייבת להשתפר. קאסמירו שספג כרטיס צהוב יחמיץ את רבע הגמר ביום שישי. פאוליניו, שכנראה יפתח במקומו, כבר אמר: "אני מוכן למשימה". כידוע, ברזיל שיחקה בלי מרסלו ודנילו, שני המגנים, והצליחה לנצח, כלך שבנבחרת שמחים מהיכולת של המחליפים ומהסגל העמוק והאיכותי.

עוד בנושא:

לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
מונדיאל 2018: ברזיל ניצחה 0:2 את מקסיקו ועלתה לרבע הגמר
ברזיל ברבע הגמר בפעם השביעית ברציפות: תשחק בשישי בקאזאן

רוברטו פירמינו שחקן נבחרת ברזיל חוגג עם ניימאר. רויטרס
מעורב בשני השערים. ניימאר חוגג עם פירמינו/רויטרס

המספרים

* השער של ניימאר היה ה-227 של ברזיל בגביע העולמי - אחד יותר מגרמניה, שהחזיקה בשיא כל הזמנים.

* ניימאר הגיעה לשישה שערים בגביע העולמי אחרי 38 בעיטות. לליאונל מסי זה לקח 67 בעיטות ולכריסטיאנו רונאלדו 74.

* ולמי שסופר, לניימאר יש כעת שער אחד בשלב הנוקאאוט במונדיאל. למסי ורונאלדו ביחד יש 0.

* ניימאר ספג 22 עבירות בטורניר הזה - יותר מכל שחקן אחר.

* בגיל 39 ו-139 יום, רפא מארקס הפך לשחקן השדה המבוגר ביותר שפותח במשחק נוקאאוט מאז סטנלי מתיוז האנגלי ב-1954 (39 ו-145 יום).

* הקללה נמשכת: מקסיקו הודחה בשלב שמינית הגמר בפעם השביעית ברציפות. זו הפעם הראשונה בהיסטוריה שנבחרת מודחת באותו שלב שבע פעמים ברציפות.

* ברזיל, לעומת זאת, מעפילה לרבע הגמר בפעם השביעית ברציפות.

* הרצף נמשך: מקסיקו לא הצליחה לנצח או לכבוש מול ברזיל בפעם החמישית ברציפות בגביע העולמי.

* מאז 2014, ניימאר היה מעורב בתשעה שערי מונדיאל (שישה שערים, שלוש בישולים). רק לחאמס רודריגס יש יותר (שישה שערים, ארבעה בישולים).

והנה קצת תמונות מהנפילה המעט מוגזמת, יש להודות, של ניימאר:

רויטרס

התגובות

ניימאר, שנבחר למצטיין המשחק, אמר אחרי המשחק ש"ידענו שנהיה חייבים לכבוש כדי לנצח, כי ההגנה שלנו לא תאפשר להם לכבוש", ומיד שלח עקיצה ליריבה מקסיקו: "הם דיברו כל כך הרבה לפני המשחק, ועכשיו הם הולכים הביתה". לדבריו, "אני לא רוצה שזה יהיה המונדיאל של ניימאר, אני רוצה שזה יהיה המונדיאל של ברזיל. הקבוצה הרבה יותר חשובה מכל שחקן".

"אני רוצה לברך את כל הנבחרת, היו לנו הרבה רגעים במשחק שבו היינו חייבים לסבול, היה משחק קשה", המשיך ניימאר, "ידענו שהם יריבה חזקה, אבל הנבחרת שלנו הראתה את האיכויות שלה". ניימאר נשאל אם החלים לחלוטין מהפציעה שלו, ואמר: "אני כמעט שם".

המאמן המנצח טיטה סיכם: "מישהו אמר שאנחנו משחקים יותר כמו קבוצה מאשר כמו נבחרת ולקחתי את זה כמחמאה. סיפרתי לשחקנים שלי על זה".

רוברטו פירמינו, ששוב עלה מהספסל והתכבד בשער השני, טען: "אנחנו מציגים כדורגל יוצא מהכלל וצריך להמשיך ככה עד הסיום. השער בפתיחת המחצית השנייה פתח את המשחק, תקפנו וכבשנו את השער השני, שגמר את הסיפור. כמובן שאני רוצה לשחק, אבל מה שהמאמן יחליט - בין אם אשחק לצד ז'סוס - זה בסדר, אני רק רוצה לעזור לנבחרת".

גם קוטיניו החמיא לנבחרתו. "אנחנו בגביע העולמי, והדבר הכי חשוב זה לנצח", אמר קשר ברצלונה, "רצינו לעלות לשלב הבא, ועשינו את זה. אני חושב שאנחנו בכיוון הנכון, השינויים בתפקידים מעניקים לנו הרבה אופציות. טיטה אומר לנו להיות סבלניים, כי ההזדמנויות יבואו. היום הראינו את המנטליות הזאת עד הסוף. אני חושב שהמחצית השנייה הייתה אחת המחציות הטובות במונדיאל עד עכשיו".

מאמן מקסיקו חואן קרלוס אוסוריו אמר בסיום: "העובדה ששיחקנו משחק ברמה כזאת מול ברזיל, מראה את החוזק שלנו. פשוט לא הייתה לנו את האקסטרה ביכולת הסיום מול השער. שיחקנו משחק מאוד מאוזן, מה שמוכיח כמה הנבחרת שלנו חזקה. נקווה שעוד ועוד שחקנים שלנו ייצאו לשחק באירופה, כדי שבכל סוף שבוע כל השחקנים שלנו ישחקו ברמות הכי גבוהות, כדי שנשתפר עוד יותר. אני רוצה להודות לאוהדים שלנו, לא עמדנו במשימה, ואני מתנצל. הם ללא ספק האוהדים הטובים בעולם".

לאחר מכן, אוסוריו התפנה לביקורת על ניימאר: "אני חושב שרוב הזמן שלטנו במשחק, אך לצערנו, חבל מאוד שהתבזבז כל כך הרבה זמן בגלל שחקן אחד. זו בושה לכדורגל. השופט שרק ליותר מדי עבירות מזויפות. אני זכאי להביע את דעתי, למרות שאני לא מזכיר את שמו (של ניימאר). גם כשהיה מעט מאוד מגע, השופט כל הזמן הפסיק את המשחק. איבדנו את הסגנון שלנו בגלל שהשופט כל הזמן נתן להם זמן פציעות. השחקנים שלי התעייפו יותר ויותר בגלל זה. כשמשחק נעצר לארבע דקות ברציפות, זה שלילי מאוד לכדורגל, כשילדים בעולם רואים דבר כזה במשחק. זה משחק של גברים, ולא של ליצנים. יש לזה השפעה על הקצב של המשחק".

ברשת שוב מסתלבטים על הנפילות של ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully