וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנשים הרוסיות במונדיאל מתנהגות כמו זונות" - הטור שעורר סערה

4.7.2018 / 0:07

עיתון רוסי גדול פרסם טור בו האשים הכותב את הנשים הרוסיות שהן מתנהגות כמו "יצאניות משומשות" עם האוהדים הזרים שהגיעו לכבוד גביע העולם. כמובן שהתגובות הזועמות הגיעו במהרה

אתר רשמי

רוסיה נהנית מאוד מהמונדיאל שהיא מארחת בימים אלה, ולא רק כי הנבחרת עושה חיל והצליחה להעפיל לרבע הגמר בניגוד לכל הציפיות, אלא גם בזכות האוהדים הרבים שהגיעו מכל רחבי העולם ומציפים את המדינה, וממלאים אותה בצבע ובהרבה מאוד רגשות. אלא שמסתבר שמי שממש רוצה, יכול למצוא (או להמציא) גם צדדים שליליים בכל דבר, וזה בדיוק מה שעשה בעל טור ב-"Moskovsky Komsomolets", עיתון רוסי גדול, שכינה את הנשים המקומיות "זונות" בשל ההתנהגות שלהן עם התיירים.

עוד בנושא

מיציתם את המונדיאל? קבלו את טורניר הכדורגל הכי סקסי בעולם
נחשף: האוהדת הסקסית שמשגעת את המונדיאל היא כוכבת פורנו

צעירה רוסיה משחקת במשחק נועז עם אוהדים

"גידלנו דור של זונות, שמוכנות לפסק את הרגליים שלהן ברגע שהן שומעות שפה זרה"

הכותרת לבדה מספיקה כדי לעורר פרובוקציה גדולה מאוד - "הזמן של הזונות: נשים רוסיות במונדיאל מביישות את עצמן ואת המדינה שלהן", אבל הטור עצמו עוד מצליח להתעלות על כך. "הנשים הצעירות ברוסיה הן מושחתות", כתב פלאטון בסדין בן ה-32, "הרשתות החברתיות מלאות בסרטונים של נשים רוסיות צעירות יותר ופחות שמתנהגות כמו יצאניות משומשות עם אחריות חברתית נמוכה. אפשר לראות את זה בכל ערי המולדת שלנו, שנבחרה לארח את הטורניר. הן מתנהגות כמו זונות עם הזרים".

בסדין התייחס לסרטונים כמו זה שתיעד אישה שיכורה שמבצעת מין אוראלי באוהד פולני על ספסל במוסקבה, בזמן שחבריו צופים בהם. "לא כולן כאלה", הוא הוסיף, "אבל יש כבשים שחורות שמזהמות את כל העדר. בואו נהיה כנים, יש מספיק כאלה. אם אנחנו לא רוצים שזו תהיה התדמית של רוסיה, עלינו לפעול מיד. כמו שהמונדיאל הוכיח, אין לנו עוד הרבה זמן. יש כאלה שמוכנות לשכב עם אוהדים בחינם רק כי הגיעו מחוץ לארץ. הן מפתות זרים כי הן זנחו את המוסר והבושה. גידלנו דור של זונות, שמוכנות לפסק את הרגליים שלהן ברגע שהן שומעות שפה זרה".

עוד באותו נושא

אזרחיות רוסיה נקראו רשמית להימנע מסקס עם תיירים במונדיאל: "ערבוב בין גזעים לא מביא לדברים טובים"

לכתבה המלאה

"מדוע אישה לא יכולה לבחור בעצמה עם מי לשכב?"

הטור חולל כמוובן סערה במדינה ועשרות אלפי אנשים כבר חתמו על עצומה, שדרשה מהעיתון שפרסם את הטור להתנצל על כך ש"העליב נשים רוסיות". "אני לא מבינה מדוע אישה לא יכולה לבחור בעצמה עם מי לשכב", אמרה אחת המוחות, "אולי רוסיות נדלקות על זרים כי הם מתנהגים כמו גברים, ולא רק מחזיקים בקבוק בירה כל הטורניר? הם מחייכים ומחזרים, ונותנים לנו להרגיש כמו עצמנו". אחרת הוסיפה: "חתמתי על העצומה כי לכל אישה יש זכות להחליט על הגוף שלה".

"חבל שבמקום השטויות האלה הם לא כותבים על השחיתות של הממשלה והפרלמנט", כתבה מגיבה אחרת והוסיפה: "לא כל הרוסיות זונות - אבל כל האליטה במדינה הם כן זונות".

בטור תגובה שפורסם ב"קומסופוליטן" הרוסי נכתב: "לפי ההגיון של כותב הטור - אישה היא או זונה - כלומר מישהי שנותנת גישה לגוף שלה בתמורה לטובות, או לא מפותחת. צורת החשיבה הזאת משמעותה - אישה היא לא יצור אנושי. הדרישות הבסיסיות של בני אדם - בין היתר סיפוק מיני, פשוט נמחקו על פי החשיבה הזאת".

מחבר הטור השיב למבקריו ואמר שברוסיה התפתחה חברה שבה "סחר בגוף שלך" אינה אקט מביש ואילו עבודה כאחות תמורת משכורת חודשית עלובה היא לא מכבדת. "אנחנו יכולים להשאר בשקט ולא לדבר על הבעיות האלה ולא להתייחס אליהן, אבל הן כאן והן יתפתחו כמו עגבת". הוא האשים את הטלוויזיה הרוסית ואת ההורים שמעודדים את התדמית של נשים כאובייקטים מיניים. "בתוכניות טלוויזיה בשעות השיא רואים נשים משתוללות במסיבות וזמרות מצליחות ומגישות מספרות איך למכור את עצמך למרבה במחיר. הערוצים הזרים מלאים בכתבות וסרטונים על הזמינות של "נטשות רוסיות", הוא טען ופנה לנשים בשאלה: "האם זה לא משפיל אתכן? האם אתן לא נפגעות מהעובדה שבפעם הבאה שתפגשו עם חברים זרים הם ינצלו את הידע הזה עליכן?".

במקביל לדיון הסוער הזה התפרסם ברוסיה סקר לפי אחד מחמישה תיירים אנגלים (19%) מתכננים לעשות סקס עם מקומית, לעומת 31% מהברזיאלים ו-14% מהיפנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully