וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הכישלון, יואכים לב נשאר בנבחרת גרמניה: "אסיר תודה"

המאמן בן ה-59, שחתם על חוזה עד 2022 לפני המונדיאל הכושל ברוסיה, יישאר בתפקידו לאחר פגישה עם ראשי ההתאחדות. בירהוף: "מרוצה מאוד", נוייר: "אני בטוח שנחזור להיות חזקים"

יואכים לב מאמן נבחרת גרמניה. AP
נשאר מאמן הנבחרת למרות הכישלון. לב/AP

למרות הכישלון הגדול במונדיאל 2018, יואכים לב ימשיך בתפקידו כמאמן גרמניה. המאמן בן ה-59 אמר לאתר הרשמי של ההתאחדות הגרמנית: "אני אסיר תודה על האמון של ההתאחדות הגרמנית בי ואני מרגיש שקיבלתי הרבה תמיכה אחרי ההדחה מהמונדיאל לצד ביקורת חריפה ומוצדקת. היה לי חשוב מאוד להיפגש עם צמרת ההתאחדות אחרי כמה ימים בהם אחשוב על הדברים. גם אני הייתי מאוכזב מאוד אחרי הכישלון ברוסיה, אבל אני עכשיו כבר מלא מוטיבציה ורצון לקראת האתגר החדש. ניתחתי עם הצוות שלי ודיברנו על מה עשינו לא נכון כדי שנוכל להשתפר. כולם צריכים זמן, אבל נהיה מוכנים למשחקים הבינלאומיים הקרובים בספטמבר".

המנהל המקצועי של נבחרת גרמניה אוליבר בירהוף אמר: "אני מרוצה מאוד שהחלטנו להישאר ביחד עם המאמן הלאומי שלנו אחרי פגישה ארוכה אתמול ושעכשיו האנרגיה תחזור. אחרי 14 שנה של עבודה מוצלחת, אנחנו צריכים עכשיו לבנות מחדש ונחשוב על השינויים ההכרחיים כדי להמשיך להצליח". קפטן גרמניה מנואל נוייר אמר: "אני מרוצה מאוד שאנחנו יכולים להמשיך בדרך הארוכה שעשינו עם יוגי לב ויש לי ביטחון שנחזור להיות חזקים".

יואכים לב שימש כעוזר מאמנו של יורגן קלינסמן בנבחרת והשניים הובילו אותה אל המקום השלישי במונדיאל 2006 הביתי, אחריו עזב המאמן וחלוץ העבר ולב מונה למאמן הראשי. הוא הוביל את גרמניה לגמר יורו 2008, אל המקום השלישי בגביע העולם בדרום אפריקה 2010, חצי גמר ביורו 2012, זכייה במונדיאל 2014, לחצי הגמר ביורו 2016 בצרפת, לזכייה בגביע הקונפדרציות ולהדחה והכישלון הגדול במונדיאל 2018 ברוסיה. הוא חתם על הארכת חוזה עד 2022 לפני שהמונדיאל ברוסיה יצא לדרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully