וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורוגוואי - צרפת: "קבאני עובד קשה כדי להגשים את החלום שלו"

אוסקר טבארס סירב לחשוף האם הכוכב יהיה כשיר לרבע הגמר (ו', 17:00, כאן 11): "בקרוב תדעו מי פותח ומי על הספסל". דשאן: "מאוד קשה לפצח אותם, הם קשוחים בגנים שלהם, תמיד קשה מולם"

רבע הגמרהסתיים06/07/2018
אורוגוואי
    0
    • (40) וראן
    • (61) גריזמן
    צרפת
    AP

    אורוגוואי

    אורוגוואי - אחת משתי הדרום אמריקאיות שנותרו במונדיאל - תנסה להעפיל לחצי גמר חמישי בתולדותיה. הסלסטה כנראה יצטרכו להסתדר ללא אדינסון קבאני שלא התאמן באופן סדיר מאז הפציעה נגד פורטוגל בשמינית הגמר ולואיס סוארס יישא את הנטל בהתקפה. כריסטיאן סטואני הוא המחליף הטבעי של קבאני, אבל אוסקר טבארס מתלבט בינו לבין הקשר ההתקפי ג'ורג'אן דה ארסקאטה. אם האחרון יפתח, המערך הכל כך יציב של אורוגוואי עשוי להשתנות.

    המאמן אוסקר טבארס נשאל כמובן על מצב הכוכב שלו והשיב: "הוא שחקן חשוב מאוד עבורנו, הוא היה בכושר מצוין וברגע שנפצע עבד קשה כדי לנסות להתאושש ולהגשים את החלום שלו. יותר מזה לא אגיד. אני לא רוצה להיכנס למשחקים האלה. בקרוב תדעו מי יהיה בהרכב ומי על הספסל, סלחו לי שלא אוכל לתת יותר מידע מזה".

    טבארס הוסיף ואמר: "אנחנו מגיעים למשחק הזה בכל הכוח, באים כמו ברברים, כדי להילחם. אם נצליח לנצח זה יהיה פשוט נפלא. נהיה תלוים בחוזקה ההגנתית שלנו, נהיה חייבים להשתמש בה נכון. לצרפת יש המון כלים בעלי עוצמה, אנחנו מודעים לזה וננסה להגביל אותם כמה שניתן. אנחנו לא רואים את זה כמשימה בלתי אפשרית. יש לנו כאן הזדמנות מסוימת לעשות משהו ואנחנו ננסה לנצל אותה".

    לוקאס טוריירה: "הכל קרה כל כך מהר. לפני כמה שנים שיחקתי בליגה החמישית ועכשיו, בגיל 22, אני נלחם עם הנבחרת שלי על מקום בחצי גמר המדינה. שיחקנו טוב נגד פורטוגל, אבל צריך לזכור שהיריבה שלנו מחר שיחקה נהדר נגד ארגנטינה. אנחנו ניתן את כל מה שיש לנו. רוצים לסיים את הטורניר במטרה שבאמת נתנו את המקסימום".

    חלוץ נבחרת אורוגוואי אדינסון קבאני. רויטרס
    כולם מחכים לשמוע האם ישחק או לא. קבאני/רויטרס

    צרפת

    אחרי ההצגה נגד ארגנטינה, נבחרת צרפת רוצה להדיח עוד יריבה דרום אמריקאית. לטריקולור יש כלי נשק התקפיים בלתי מוגבלים והם מקווים שהגיוון יעזור להם להכניע יריבה בעלת הגנת ברזל. דידייה דשאן מתלבט בנוגע לזהות מחליפו של בלס מטוידי המוצהב, כשקורנטן טוליסו, סטיבן אנזונזי ונביל פקיר מתחרים על המקום ב-11. אם פקיר יפתח, צרפת תעלה הרכב מאוד התקפי. פול פוגבה, בנז'מן פבאר, אוליבייה ז'ירו וקורנטן טוליסו נמצאים בסכנה: אם הם יספגו צהוב, הם לא יוכלו לשחק בחצי הגמר (אם צרפת תעלה לשם).

    דידייה דשאן אמר לקראת המשחק: "אורוגוואי שונה מאוד מארגנטינה. נצטרך להיות סבלניים יותר. היא נבחרת מאורגנת מאוד הגנתית וקשה לפצח אותה. נצטרך להיות מרוכזים ובמיטבנו בכל חלקי המגרש. בסיום האימון תרגלנו פנדלים, אני לא חושב שזה מוגזם לחשוב שנגיע למצב כזה. אנחנו נשחק נגד נבחרת חזקה מאוד. התכוננתי למשחק במצב בו קבאני ישחק, אם הוא לא ישחק נהיה בבעיה כי יש להם אופציות מעולות בהתקפה גם בלעדיו. לאורווגאי יש הגנה חזקה והיא קבוצה קשוחה בגנים, תמיד היה קשה לשחק נגדם ותמיד יהיה. בטורניר הזה גם יש להם כישרון אדיר בקישור ובהתקפה".

    הוגו לוריס הוסיף: "יש לחץ, אבל זה מה שקורה ברבע גמר המונדיאל. מי שלא יודע להתמודד איתו ולהתכונן כראוי, נמצא במקצוע הלא נכון. למדנו את אורוגוואי, אנחנו מודעים לחולשות שלהם אבל בעיקר מודעים לחוזקות שלנו. הנבחרת מלאת אמביציה וביטחון, עשינו הכנה נהדרת. מדברים הרבה על קבאני, אבל יש להם שחקנים כל כך איכותיים בכל עמדה והם לא תלויים בשחקן כזה או אחר".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

    בשיתוף zap doctors
    קיליאן אמבפה שחקן נבחרת צרפת עם אנטואן גריזמן. GettyImages
    צרפת תצטרך את כל כלי הנשק נגד הגנת הברזל של אורוגוואי. אמבפה וגריזמן/GettyImages

    טריוויה

    * צרפת רוצה להגיע לחצי גמר המונדיאל בפעם השישית, אחרי שעשתה את זה ב-1958, 1982, 1986, 1998 ו-2006.

    * אורוגוואי מחפשת חצי גמר חמישי בתולדותיה, אחרי שהייתה במעמד זה ב-1930, 1954, 1970 ו-2010 (בזכייה השנייה ב-1950 לא היה שלב של חצי גמר).

    * אורוגוואי וצרפת נפגשו שלוש פעמים במסגרת המונדיאל, אבל תמיד בשלב הבתים. הדרום אמריקאים ניצחו 1:2 ב-1996, בעוד המשחקים ב-2002 ו-2010 הסתיימו ב-0:0.

    * סך הכול, שתי הנבחרות שיחקו זו מול זו שבע פעמים, כשצרפת ניצחה רק פעם אחת: 0:2 באליפות הבין יבשתית באוגוסט 1985 משערים של דומיניק רושטו וז'וזה טורה.

    * מאז, אגב, צרפת לא כבשה שוב מול אורוגוואי. ארבעה משחקים הסתיימו ללא שערים ובמפגש האחרון, ביוני 2013, לואיס סוארס קבע 0:1 במשחק הידידות במונטבידאו.

    * שישה שחקנים ששותפו אז במדי אורוגוואי, המשיכו עם המאמן אוסקר טבארס, בעוד אצל צרפת המשיכו עם דידייה דשאן שלושה שחקנים.

    * אורוגוואי ספגה רק שער אחד בטורניר וניצחה בכל שבעת המשחקים האחרונים שלה (ששת הקודמים ללא שערי חובה).

    הרכבי הקבוצות

    שופט: נסטור פיטאנה (ארגנטינה)
    אצטדיון: ניז'ני נובגורוד
    קהל: 43319

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully