וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס הודיעה על רכישת כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד

הפורטוגלי נמכר לגברת הזקנה תמורת 112 מיליון יורו וחתם לארבע שנים: "הגיעה העת לפרק חדש, ריאל כבשה את לבי". במדריד נפרדו: "תמיד יישאר אחד הסמלים הגדולים של המועדון"

צילום מסך

אחרי שבועות ארוכים של שמועות סוערות, עסקת כריסטיאנו רונאלדו הפכה לרשמית. ריאל מדריד הודיעה הערב (שלישי) על מכירתו של הפורטוגלי ליובנטוס והוא עוזב את בירת ספרד אחרי תשע שנים עמוסות בשערים ותארים.

כשעה אחרי ההודעה של ריאל מדריד, גם יובנטוס פרסמה הודעה רשמית. הגברת הזקנה פרסמה שרונאלדו נרכש תמורת 100 מיליון יורו (שיועברו בשני תשלומים) ועוד 12 מיליון בסעיפים שונים.

למרות שהעונה הוא הוביל את הבלאנקוס לזכייה שלישית ברציפות בליגת האלופות, מערכת היחסים בינו לבין הנשיא פלורנטינו פרס ועזיבתו של זינדין זידאן גרמה לו לאיים לא פעם בעזיבה, כולל רמז עבה ששלח מיד אחרי שריקת הסיום לגמר ליגת האלופות.

עוד בנושא

נטש את ריאל מדריד: יובנטוס הודיעה על החתמתו של כריסטיאנו רונאלדו לארבע שנים
הפלירטוט עם ניימאר, ההסתבכות עם החוק והבוז בברנבאו: הסיבות לנטישת רונאלדו
ברצלונה נפרדת בשמחה: "רונאלדו התאדה", יובנטוס כבר בעננים: "הוא מכונת כסף"
סרחיו ראמוס נפרד, ביובנטוס מתרגשים: התגובות למעבר הסנסציוני של רונאלדו
450 שערים, 4 תארי ליגת האלופות: המספרים המדהימים של רונאלדו בריאל
אמבפה? הזאר? קיין? הצביעו בסקר: מי צריך להחליף את רונאלדו בריאל?
כריסטיאנו רונאלדו ביובנטוס: כל העדכונים והניתוחים על עסקת העשור
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

כריסטיאנו רונאלדו יובנטוס.
החולצות כבר מוכנות

הודעת הפרידה של כריסטיאנו רונאלדו

"השנים הללו, בריאל מדריד ובעיר מדריד, ככל הנראה היו המאושרות בחיי. יש לי רק רגשות של הכרת תודה עבור המועדון והעיר הזאת. אני רק יכול להודות לכולם על האהבה שקיבלתי. עם זאת, הגיעה העת לפתוח פרק חדש בחיי, ובגלל זה ביקשתי לעזוב. אני מבקש מכולם, בעיקר מהאוהדים להבין אותי. אלה היו תשע שנים מופלאות, מיוחדות, אבל גם קשות, כי הציפיות מריאל כל כך גבוהות. לעולם לא אשכח את חווית הכדורגל הזו.

"היו לי חברים לקבוצה מדהימים בחדר ההלבשה, הרגשתי חום גדול מהקהל המדהים וביחד זכינו שלוש פעמים ברציפות בליגת האלופות, וארבע פעמים בחמש שנים. מבחינה אישית, זכיתי ארבעה פעמים בכדור הזהב ושלוש פעמים בנעל הזהב. ריאל כבשה את לבי ואת לב משפחתי, ובגלל זה אני רוצה להודות לכולם: למועדון, לנשיא, למנהלים, לחברים לקבוצה, לרופאים ולכל אותם אנשים שעבדו על הפרטים הכי קטנים. אני עוזב אבל החולצה הזאת, הסמל הזה והברנבאו תמיד ירגישו כאילו הם שלי, לא משנה איפה אהיה. כפי שאמרתי בפעם הראשונה לפני תשע שנים: Hala Madrid!"

עוד באותו נושא

הצביעו בסקר: מי צריך להחליף את כריסטיאנו רונאלדו בריאל מדריד?

לכתבה המלאה
שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
תם עידן. רונאלדו/GettyImages

הודעת ריאל מדריד

"ריאל מדריד רוצה להביע את הערכתה והוקרת התודה לשחקן שהוכיח את עצמו כטוב בעולם וסימל את אחת התקופות הטובות בהיסטוריה של המועדון ושל הכדורגל העולמי. פרט לגביעים ולשלל התארים שהוא השיג בתשע השנים הללו, כריסטיאנו רונאלדו היה דוגמה להקרבה, מחויבות, אחריות, כישרון ושיפור מתמיד. עבור ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו תמיד יהיה אחד הסמלים הגדולים וייזכר גם לדורות הבאים. ריאל מדריד תמיד תהיה הבית שלך".

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
שמו יהיה חרוט לנצח בספרי ההיסטוריה של המועדון. רונאלדו/רויטרס

רונאלדו החל את דרכו בספורטינג ליסבון ואחרי משחק הכנה מול מנצ'סטר יונייטד, בו עשה צחוק משחקני השדים האדומים, הפצירו שחקניו של סר אלכס פרגוסון במנג'ר לרכוש את ילד הפלא הצנום. רונאלדו הגיע ליונייטד ב-2003 תמורת 15 מיליון יורו ומהר מאוד הפך לסופרסטאר באולד טראפורד. הוא כבש 118 שערים ב-292 הופעות עם יונייטד והיה חלק מרכזי בזכייה של הקבוצה בשלוש אליפויות, גביע וגביע האלופות.

ב-2009 עבר רונאלדו לריאל מדריד בעסקה שהייתה אז היקרה בתולדות הכדורגל - 94 מיליון יורו. במדי הבלאנקוס הוא כבש 450 שערים, וזכה ארבע פעמים בליגת האלופות, שלוש מהן ברציפות. במהלך התקופה הזו גם זכה עם ריאל בשתי אליפויות, שני גביעים ושלושה גביעי אליפות העולם לקבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully