וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לכם עם החום? 5 דברים שיקררו אתכם בחמש דקות

וואלה! NEWS בשיתוף דור אלון, וואלה! NEWS בשיתוף דור אלון

12.7.2018 / 8:22

מזג האוויר ביולי-אוגוסט קשה מנשוא, וכדי לשרוד אותו בדרכים אתם צריכים פתרונות מידיים. אל תתאמצו, כבר חשבנו על כמה כאלה בשבילכם

אישה נוהגת במכונית ומנגבת זיעה. ShutterStock
רק דקות ספורות בחוץ, ואתם מוצאים את עצמכם מזיעים ומותשים? אפשר להתקרר ומהר/ShutterStock

חום יולי-אוגוסט הוא תופעה שלא פשוט להתמודד עמה. השעון מתחיל לתקתק ברגע שיצאתם מהבית אל השמש הקופחת. רק דקות ספורות בחוץ, ואתם מוצאים את עצמכם מזיעים ומותשים. אז מה עושים? הנה חמש דרכים מהירות לקרר את עצמכם.

ארטיקים וגלידות

אין סמל קיצי גדול יותר מ"משפחת הקפואים" במקפיא של כל פיצוציה ותחנת דלק. קרחונים, שלגונים, טילונים וגלידות - המבחר גדול, רק תבחרו ותוכלו להתרענן כבר בביס הראשון. אם אתם עוצרים החודש בתחנות הדלק של דור אלון, תוכלו למצוא באלונית את השלגונים המובחרים במחירים נמוכים במיוחד - טילון קורנטו ב-8.9 שקלים במקום 12.5 שקל, שלגון סולרו סורבה ב-5.5 שקלים במקום 7.9 שקלים, ארוחה לדרך הכוללת כריך/מוזלי, שתייה וקינוח ממגוון הגלידות של בן & ג'ריס ב-21.90 שקלים ועוד מוצרי חלב וקרח שיעזרו לכם לצלוח את יולי בשלום.

חנות נוחות אלונית בתחנת דלק דור אלון.
עוצרים רגע לארטיק ופתאום פחות חם

שתייה קרה

ממים מינרליים ועד משקאות המיובאים ממדינות אקזוטיות - כמה נפלא פשוט לגשת למקרר ולשלוף משם פחית או בקבוק. זה נראה לכם טריוויאלי, אבל מחקר שנערך רק ב-2018 בארה"ב מגלה שכמעט 80 אחוז מהאנשים חושבים שהם לא שותים מספיק, וסביר להניח שזה המצב בישראל. מה עושים? עוצרים להתרעננות באלונית ונהנים מקפה קר ב-14 שקל, בקבוקי 500 מ"ל של קוקה קולה וספרייט (כולל משקאות הזירו והדיאט) ב-5 שקלים במקום 9 שקלים ו-3 יחידות בקבוקי נביעות של ליטר ב-10 שקלים במקום 23.4 שקלים. מה לא נעשה כדי שתשתו מספיק?

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שתייה קלה קרה בחנות נוחות אלונית.
רוב האנשים סבורים שאינם שותים מספיק אז פשוט עצרו להתרעננות ושתו משהו

צידנית

כעת נשאלת השאלה איפה שמים את הכול? הרי בדקות בודדות בלבד המשקה שקניתם יתחמם, הגלידה תימס וגם לגאדג'טים המצוינים שלכם השרב לא באמת מועיל. כדי לשמור על הקור אתם צריכים צידנית, ובאלונית תוכלו למצוא צידנית רכה בנפח 24 ליטר ב-39.90 שקלים במקום 59.90 שקלים ולאחסן את כל מה שרכשתם בתנאים המגנים עליכם מפני החום.

מגבונים לחים

הם קיימים היום בכל בית למספר שימושים ומאוד פופולריים בקרב הורים, אבל נדמה שהמגבונים הלחים עדיין לא מקבלים את מלוא הכבוד המגיע להם. שימוש במגבון לח במהלך הליכה ארוכה מקרר את הפנים, אבל בואו נודה באמת - אתם לא באמת רואים אף אחד שעושה את זה. קצת חבל, כי זו באמת פעולה אפקטיבית שלא דורשת מכם מאמץ.

ים

אין כמו הים. הבילוי האולטימטיבי - חול רך, רוח נעימה וכשקצת חם קופצים לגלים וצוללים. כדי להתקרר כמו שצריך וליהנות מהמים אתם חייבים משקפת טובה במחיר 15.90 שקלים, שתגן על העיניים ותאפשר לכם להכניס ראש למים לקרר את עצמכם.

משקפת שנמכרת באלונית של דור אלון.
לצלול במים ולקרר את הראש
וואלה! NEWS בשיתוף דור אלון, וואלה! NEWS בשיתוף דור אלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully