וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבדיה - אנגליה: סאותג'ייט יודע ש"נפגוש יריבה חזקה שלא מקבלת מספיק קרדיט"

מאמן אנגליה החמיא ליריבה לקראת רבע הגמר (ש', 17:00, כאן11). אנדרסון: "המצבים הנייחים יהיו גורם משמעותי". לוסטיג המוצהב ייעדר, האנגלים רוצים חצי גמר ראשון מאז 1990

רבע הגמרהסתיים07/07/2018
שבדיה
    0
    • (30) מגוויר
    • (59) אלי
    אנגליה
    עריכת וידאו: מתן חדד

    שבדיה

    החבורה הסקנדינבית מתכוננת לרבע הגמר הראשון שלה מאז 1994, לשם הגיעה בצורה מרשימה אחרי שהשאירה מאחוריה את הולנד (במוקדמות), איטליה (בפלייאוף) וגרמניה (בבתים). המשימה הבאה של יאנה אנדרסון ושחקניו תהיה לנפץ את התקוות העצומות של האנגלים ולהדיח אותם בדרך לחצי גמר רביעי בהיסטוריה. בפעם האחרונה שהנבחרות נפגשו, זה היה משחק ידידות ב-2012 והוא זכור בעיקר בשל המספרת האימתנית של זלאטן איברהימוביץ' מ-30 מטר, אבל השבדים הוכיחו בשנתיים האחרונות ובעיקר במהלך הטורניר שהם טובים יותר ללא החלוץ הענק. הם ספגו במשחק אחד מתוך הארבעה עד כה וניצחו שני משחקי גביע עולם רצופים לראשונה מהמונדיאל שאירחו ב-1958. מיקאל לוסטיג ייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים ובמקומו יפתח אמיל קראפט, בעוד סבסטיאן לארסון יחזור מהשעיה דומה ויפתח על חשבונו של גוסטב סוונסון.

    "היה פעם מאמן שאמר שיש לו קבוצה שקל לנתח אבל קשה לנצח, זה מתאים לנו", אמר המאמן אנדרסון, "לא קשה להבין מה אנחנו מתכננים, אבל אננחו חזקים באמונה שלנו כפי שהיינו מהרגע הראשון. השחקנים מאוד נאמנים לשיטה שלנו. המצבים הנייחים יהיו פקטור משמעותי, אני חושב שבפעם הראשונה אנחנו מול נבחרת שפחות או יותר ברמה שלנו בתחום הזה. יהיה קרב מהכדור הראשון שייבעט".

    מאמן נבחרת שבדיה יאנה אנדרסון. רויטרס
    ממש לא מפחד. יאנה אנדרסון/רויטרס

    אנגליה

    אחרי שסוף סוף שברו את הנאחס וצלחו לראשונה דו קרב פנדלים במונדיאל, הארי קיין וחבריו מאמינים שהשמיים הם הגבול וחולמים להחזיר את נבחרת שלושת האריות לחצי הגמר לראשונה מ-1990 ובפעם השלישית בסך הכול. אנגליה מחזיקה במאזן של 7:12 במפגשים עם השבדים, אבל בשניים שנערכו במסגרת המודיאל - בשלבי הבתים ב-2002 וב-2006 - הנבחרות נפרדו בתיקו. ובכל זאת, הנבחרת של גארת' סאות'גייט שמחה מאוד לסיים במקום השני בבית במונדיאל הזה, מתוך ידיעה שאם תגבור על קולומביה היא תצטרף לצד הקל על הנייר של ההגרלה, וזה אכן קרה, כך שאנגלים עומדים בפני הזדמנות יוצאת דופן לחזור הביתה עם הגביע, כפי שאוהדיה נוהגים לשיר. סאות'גייט לא צפוי לערוך שינויים ב-11 שלו, לאחר שאשלי יאנג התאושש מפציעה קלה ממנה סבל, אך ג'יימי ורדי בספק להתמודדות. קייל ווקר, ג'ורדן הנדרסון וג'סי לינגארד נמצאים בסכנת צהובים.

    סאותג'ייט אמר: "שבדיה נבחרת חזקה. שיחקתי נגדה לא פעם וזו תמיד הייתה נבחרת עם זהות משל עצמה. לא נותנים מספיק קרדיט לשחקנים שלה וגם לא לה. כל מה שצריך זה להסתכל על התוצאות של שבדיה כדי להבין. היא הראתה שגם במשחקים בהם היא מחזיקה בכדור רק ב-30 אחוז מהזמן, היא עדיין יודעת לנצח".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

    בשיתוף חברת גליל
    שחקן נבחרת אנגליה הארי קיין. רויטרס
    המסע נמשך. הארי קיין/רויטרס

    טריוויה

    * אנגליה עלתה לרבע הגמר בפעם התשיעית, ולראשונה מאז 2006. היא מחפשת חצי גמר שלישי, אחרי שעשתה את זה בזכייה הביתית ב-1966 וגם באיטליה 1990.

    * שבדיה הגיעה לרבע הגמר בפעם הראשונה מאז 1994 והחמישית בסך הכול, ומקווה לרשום חצי גמר רביעי, אחרי שעשתה את זה בצרפת ב-1938 (סיימה רביעית), בטורניר הביתי ב-1958 (סיימה שנייה) ובארה"ב ב-1994 (סיימה שלישית).

    * שבדיה ניצחה פעמיים ברציפות במונדיאל הנוכחי, לראשונה מאז 1958. בנוסף, היא רשמה לראשונה אי פעם שלושה ניצחונות ללא ספיגה בטורניר אחד.

    * זה יהיה המפגש ה-29 בין הנבחרות, כשהמאזן עומד על 7:12 לזכות אנגליה ועוד תשע תוצאות תיקו.

    * שני המפגשים היחידים במסגרת הגביע העולמי בין שבדיה לאנגליה לא הוכרעו: 1:1 בשלב הבתים ב-2002 ואז 2:2 בשלב הבתים ב-2006.

    * המשחק האחרון בין השתיים (14 בנובמבר 2012) אמנם היה משחק ידידות, אך הוא זכור במיוחד לאור המספרת המרהיבה של זלאטן איברהימוביץ' מ-30 מטרים לרשת של ג'ו הארט. זלאטן סיים אז עם רביעייה והוביל לניצחון 2:4.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: ביורן קאופרס (הולנד)
    אצטדיון: קוסמוס ארנה (סמארה)
    קהל: 39991

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully