וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה - קרואטיה: צ'רצ'סוב רוצה ש"דזיובה יהיה בשיאו ויוסיף עוצמה"

מאמן רוסיה סימן את המנהיג שאמור להוביל את האדומים ברבע הגמר ההיסטורי מול קרואטיה (שבת, 21:00, כאן11). דאליץ' רוצה לשחזר את הישג השיא של הבלקנים: "אנחנו על המסלול הנכון"

רבע הגמרהסתיים07/07/2018
רוסיה
  • צ'רישב (31)
  • פרננדז (115)
6:5
  • (39) קרמריץ'
  • (101) וידה
קרואטיה
עריכת וידאו: מתן חדד

רוסיה

שלב רבע הגמר של מונדיאל 2018 ייסגר מחר עם מפגש מפתיע ביותר בין המארחת רוסיה לקרואטיה (שבת, 21:00, כאן 11). האוהדים המקומיים בסוצ'י ינסו לספק תמיכה חמה לנבחרת הרוסית שרוצה להמשיך לחלום אחרי שביצעה סנסציה גדולה והדיחה את ספרד בשמינית הגמר. האומה הרוסית כולה חיה בחלום מאז הניצחון הבלתי צפוי וכעת עומדת מולה משימה לא פשוטה בכלל. הנבחרות נפגשו בפעם האחרונה בנובמבר 2015 וקרואטיה ניצחה 1:3. מאותו הרכב רוסי צפוי לפתוח רק שחקן אחד: דניס צ'רישב. אם תעפיל לחצי הגמר, רוסיה תעשה זאת לראשונה כמדינה עצמאית. בימיה כחלק מברית המועצות, הגיעה לחצי הגמר פעם אחת: ב-1966.

מאמן נבחרת רוסיה סטניסלב צ'רצ'סוב אמר לקראת המשחק: "אנחנו מכירים את השחקנים הקוראטים שמשחקים במועדוני פאר באירופה ומתכוננים למשחק רציני. אני לא חולם על שום דבר, אלא רק מציב מטרות. אז אנחנו לא חולמים אלא הולכים לעבר המטרה שלנו".

צ'רצ'סוב התייחס ליכולת של החלוץ ארטיום דזיובה שכבש את הפנדל שהשווה ל-1:1 בשמינית הגמר מול ספרד ואמר: "אנחנו שמחים שהוא שחקן שלנו. הוא עוזר לנו לפתור בעיות. הוא מוסיף לנו עוצמה ואנחנו צריכים אותו בשיאו, כמו בעצם את השחקנים האחרים".

לוקה מודריץ', שחקן נבחרת קרואטיה. רויטרס
הרבה תלוי בו. לוקה מודריץ'/רויטרס

קרואטיה

ההגרלה סידרה לקרואטיה אפשרות ריאלית ביותר להגיע לגמר. במדינה הקטנה חולמים על הישג חסר תקדים, אך ראשית רוצים לשחזר את ההגעה ההיסטורית לחצי הגמר ב-1998. מדובר בפעם השלישית בה קרואטיה פוגשת את המארחת, נתון יוצא דופן בהתחשב בעובדה שהיא הופיעה בחמישה מונדיאלים בלבד. היא תנסה לשפר את המאזן מול המארחות, שכן היא הפסידה לצרפת ב-1998 (2:1) ולברזיל ב-2014 (3:1). המאמן זלטקו דאליץ' צפוי לשמור על ההרכב הקבוע שלו שהביא את נבחרתו לשלב הנוכחי.

"לא משנה מי היריבה שלנו, זה משחק ענק. בכל שבוע, השחקנים שלנו משחקים מול יציעים מלאים ורועשים, זו לא אמורה להיות בעיה עבורנו. בסופו של דבר, אנחנו מקווים שלא נצטרך להשתמש באף תירוץ", אמר זלטקו דאליץ', שנזכר ב-0:3 של הקרואטים ב-1998 על גרמניה בדרך לחצי גמר. "ההיסטוריה חוזרת על עצמה. זה לא חייב להיות 0:3, גם 0:1 יספיק. זו הייתה הצלחה אדירה של המדינה ואנחנו על המסלול הנכון כדי לשחזר את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן נבחרת רוסיה ארטם דזיובה. רויטרס
המנהיג של נבחרת רוסיה. ארטיום דזיובה/רויטרס

טריוויה

* רוסיה העפילה לרבע הגמר לראשונה כמדינה עצמאית. בימיה כחלק מברית המועצות, הגיעה לחצי הגמר פעם אחת: ב-1966.

* קרואטיה תופיע ברבע גמר המונדיאל בפעם השנייה בתולדותיה. בהופעה הקודמת, ב-1998, הביסה 0:3 את גרמניה ורשמה את הישג השיא שלה עם הגעה לחצי הגמר.

* רוסיה וקרואטיה נפגשו שלוש פעמים: שני המפגשים במוקדמות יורו 2008 הסתיימו ב-0:0 ובעימות האחרון, משחק ידידות בנובמבר 2015, ניצחה קרואטיה 1:3 ברוסטוב.

* מריו מנדז'וקיץ' כבש באותו משחק את שערו ה-20 במדי הנבחרת, גם מרצלו ברוזוביץ' וניקולה קאליניץ' (שנזרק מהסגל בתחילת המונדיאל) מצאו אז את הרשת אחרי שער יתרון של פיודור סמולוב.

הרכבי הקבוצות

שופט: סנדרו ריקי (ברזיל)
אצטדיון: פישט (סוצ'י)
קהל: 44287

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully