וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתחה עצומה להקמת פסל בדמות סאות'גייט: "אנחנו גאים בו מאוד"

בקראולי טאון, עיר הולדתו של מאמן נבחרת אנגליה, שוקלים להקים פסל לכבודו בעקבות ההצלחה במונדיאל: "לא שוללים שום דבר". קאפלו בטוח: "האנגלים יפגשו את צרפת בגמר ויהיו פייבוריטים"

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

נבחרת אנגליה תתייצב מחר (רביעי, 21:00) למשחק כמעט היסטורי מבחינתה כשתפגוש את קרואטיה בחצי גמר המונדיאל ותיאבק על הזכות להעפיל לגמר בפעם השנייה בלבד בתולדותיה. לא ברור עדיין אם גארת' סאות'גייט יצליח לעשות את הבלתי ייאמן מבחינתו ולפרוץ מאלמוניות מוחלטת (בתור מאמן) ולקטוף תהילת עולם, אך בקראולי טאון עיר הולדתו הוא כבר אגדה של ממש ומסתבר גם שבעיר רוצים להנציח אותו ככזה.

עוד בנושא

בלגיה בטירוף לקראת צרפת, כוכבי 86 משוכנעים: "הפעם נלך עד הסוף"
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

גארת' סאות'גייט מאמן נבחרת אנגליה חוגג. רויטרס
אוסף מעריצים. סאות'גייט/רויטרס

באנגליה מדווחים שאוהדי הכדורגל בעיר דורשים ליצור פסל בדמותו של סאות'גייט, כאשר מאות אנשים כבר חתמו על עצומה שקוראת לזכור את "הבן של קראולי". חבר המועצה בעיר פטר לאמב אמר: "אנחנו לא שוללים שום דבר, אנחנו גאים מאוד במה שהוא עשה ורוצים להכיר בזה. צפיתי במונדיאל - אני בדרך כלל פסימי בקשר להכל אבל אני מתרגש יותר ויותר ומתחיל להאמין שאנחנו יכולים לזכות".

בינתיים, האנגלים קיבלו חיזוק מצד אחד המאמנים הקודמים שלה, פאביו קאפבו. "יש להם שחקנים מהירים ומאמן נהדר", החמיא האיטלקי, "סאות'גייט הבין שהוא יילך הביתה אם ישחק עם שני בלמים ועבר לשלושה, וגם סוף סוף מצא שוער שבאמת מספק הצלות. מה שעוד עוזר לו היא הפרמיירליג שמפתחת כישרונות. אנגליה תשחק מול צרפת בגמר, ואני רואה את אנגליה כפייבוריטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully