וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג ישראלי במונדיאל: האוהדים שהצטלמו עם כל 32 הדגלים

שלושה חברים מירושלים - מתן ברוכיאן, ניב סליימן וגיא נעמתי - העמידו לעצמם משימה, ועמדו בה בגדול, אחרי לא מעט קשיים ומכשולים, כולל הדגל האיראני ומפגש קשה מאוד עם ארגנטינה. צפו באלבום השלם מרוסיה

מערכת וואלה! NEWS, מתן ברוכיאן

שלושה חברי ילדות מירושלים תכננו את הטיול לרוסיה, ועם הזמן התגבשה בראשם משימה מיוחדת: להצטלם עם כל 32 הדגלים של 32 הנבחרות שמשתתפות במונדיאל. השלושה הם מתן ברוכיאן - סטודנט למנהל עסקים, ניב סליימן - סטודנט לחינוך, וגיא נעמתי - הייטקיסט.

"היינו שבועיים ברוסיה וראינו ארבעה משחקים בשלב הבתים, שלושה במוסקבה ואחד וסנט פטרסבורג", מספר מתן, "פתחנו רשימת מעקב כדי לוודא שלא נפספס אף מדינה ונסיים את המשימה בהצלחה. לקראת סוף הרשימה היה לחץ מסוים שלא נצליח לאתר את כל המדינות. ברגע שדגל מסוים אותר ברחוב מיד רצנו לקראתו וביקשנו להצטלם. כל האוהדים היו נחמדים ונענו ברצון רב לבקשתנו.

"בצורה די אירונית, הדגל הכי קשה לאיתור היה הדגל האנגלי, אותו הצלחנו לאתר במזל בשעת לילה מאוחרת מרחוק. מיד רצנו לכיוון הדגל וביקשנו להצטלם עם האוהד והדגל. ביום האחרון של הטיול גילינו שפספסנו את הדגל שלארגנטינה, דגל שראינו במהלך הטיול יותר מכל דגל אחר ודווקא הוא כמעט ונשמט מהאלבום. כל הארגנטינאים היו בסנט פטרסבורג לפני המשחק של הנבחרת שלהם בעוד אנחנו היינו במוסקבה. בסוף מצאנו ארגנטינאי ברחובות מוסקבה והפאדיחה נמנעה.

"המפגש עם הדגל האיראני היה מיוחד. תחילה הצטלמנו רק עם הדגל שלהם ואז הוצאנו את דגל ישראל והוספנו אותו לתמונה. האיראנים היו מופתעים בהתחלה אך לבסוף זרמו עם התמונה. מיד עשרות אנשים הצטרפו גם הם לתמונה ואנשים זרים ברחוב צילמו גם הם את המאורע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully