וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמי נאבק בטדי רינר, מטוידי ידווש מפריס לטורינו? ההבטחות של שחקני צרפת

נחשפים האתגרים ששחקני צרפת הציבו לעצמם במקרה של זכייה: הבלם נשבע שיילחם בג'ודוקא הענק וחטף נוקאאוט בשידור חי, הקשר התחייב לחזור לטורינו באופניים, וגם: שפם המזל ש"הביא את הגביע"

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

סביר להניח שייקח זמן רב עד ששחקני נבחרת צרפת יירדו לקרקע אחרי הזכייה במונדיאל. אמש (שני) חגגו השחקנים עם קרוב ל-500 אלף איש אוהדים נלהבים שחיכו להם ברחבי פריס, ומיד אחר כך שיכרון החושים נמשך עם ביקור חגיגי אצל הנשיא עמנואל מקרון.

כך או כך, אחרי שסבב הניצחון הארוך יסתיים והאדרנלין יירד, חלק משחקני הנבחרת יצטרכו לעמוד באתגרים שונים ומשונים שהציבו לעצמם במהלך הטורניר. מתברר כי ככל שצרפת התקדמה בשלבי ההכרעה השחקנים נשבעו בינם לבין עצמם שיעשו "משהו מופרע" במקרה של זכייה בגביע העולמי.

חלקם לקחו על עצמם משימות מקוריות במיוחד. אוליבייה ז'ירו ונביל פקיר היו קצת נדושים והבטיחו לגלח את שיערות ראשם. תומא למאר החליט לחמצן את שיערו. הוגו לוריס נשבע לצאת לסבב ברים מלא אלכוהול בניס.

עוד בנושא

מאות אלפים הצדיעו לנבחרת צרפת בפריס: צפו בחגיגות הענק
חגיגות גם בקרואטיה, למרות ההפסד. מודריץ': "הגשמנו חלום"
"חיכינו לזה 20 שנה": שליחנו העביר את הלילה עם אוהדי צרפת

בלס מטוידי, נבחרת צרפת, עם הגביע העולמי. GettyImages
תתחיל להתאמן בבית. מטוידי עם הגביע/GettyImages

אבל שניים גזרו על עצמם משימות קשות בהרבה. בלס מטוידי, למשל, נשבע שיעשה את הדרך חזרה מביתו בפריס לטורינו (לקראת פתיחת האימונים של יובנטוס) באופניים. רק כדי לסבר את האוזן, מדובר במרחק של לא פחות מ-800 קילומטרים. אם מטוידי יגמא אותם במהירות של מדווש מקצועי וללא הפסקה, הוא אמור להשלים את האתגר בתוך שמונה שעות. במציאות - אם אכן יעמוד בהבטחתו - כנראה שזה ייקח לו הרבה יותר.

האתגר המקורי ביותר ללא ספק רשום על שמו של עדיל ראמי. הבלם, אחת הדמויות החיוביות בחדר ההלבשה של הנבחרת, הבטיח עוד לפני הטורניר שבמקרה של זכייה הוא ייאבק באייקון הג'ודו הצרפתי טדי רינר. ההבטחה הזו גם קוימה ראשונה, כבר בליל אמש בשידור חי בטלוויזיה הממלכתית הצרפתית. רינר העצום לא חס על הבלם האומלל והכניע אותו תוך שניות ספורות, באופן לא מפתיע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

ככה זה נראה בשניות שלפני הקרב

ואז הקרב התחיל, ומיד הסתיים

במהלך החגיגות אמש, ראמי שלא שותף ולו לדקה בטורניר טען שהיה לו חלק משמעותי בהישג המופלא. הסיבה: השפם שגידל הפך לקמע של הנבחרת. "אנטואן גריזמן ליטף את השפם שלי לפני כל משחק, ובהמשך אפילו דשאן אימץ את הנהג הזה. עכשיו יש לי את השפם הכי מפורסם בצרפת, ואני מתכוון להשאיר אותו במשך זמן רב".

גם בזכייה הקודמת של צרפת בגביע העולמי היה לה ריטואל קדם-משחק מפורסם: לורן בלאן נהג לנשק את פדחתו של השוער פביאן בארטז, ולאט לאט הפך הנוהל לאמונה טפלה של ממש. עכשיו ראמי בטוח - ספק בצחוק ספק ברצינות - שההשפעה המאגית של שפמו על הנבחרת יקנה לו מקום בסגל גם בעתיד.

"הנשיקה של לוראן בלאן לפביאן בארטז הפכה לשם דבר בצרפת. ליטוף השפם שלי אולי לא יהפוך לכזה בגלל שזה לא צולם, אבל אני בטוח שבנבחרת יודעים להעריך את התרומה של זה להצלחה", אמר.

עדיל ראמי, נבחרת צרפת, חוגג. GettyImages
מצטיין הטורניר: השפם של עדיל ראמי?/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully