וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצרפת משוכנעים: "קיליאן אמבפה הכדורגלן הטוב בעולם כבר עכשיו"

כדורגלני צרפת עדיין לא נרגעים מההצגות של הכישרון בצעיר במונדיאל: בקאיוקו טוען ש"יש לו איכויות שאין למסי ורונאלדו", וראן עם מילים חמות, וברחובות משוכנעים - הוא יהיה יותר גדול מזידאן

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

המונדיאל האחרון הקפיץ את מניותיו של קיליאן אמבפה בעשרות מונים, אבל כמעט כולם מסכימים שלחלוץ בן ה-19 יש עוד כברת דרך ארוכה לפני שיעקוף שחקנים בקנה מידה היסטורי כמו ליאונל מסי או כריסטיאנו רונאלדו. ובכן, כולם חוץ מאשר בצרפת.

בימים שלאחר הזכייה בגביע העולמי האומה שיכורת הניצחון מפזרת מחמאות לכל עבר בנוגע לכוכב החדש-ישן של פריס סן ז'רמן, וחלק אף טוענים שכבר עכשיו הוא הכדורגלן הטוב בתבל. "מסי ורונאלדו? אני מאמין שקיליאן כבר עכשיו טוב מהם", הצהיר טיימואה בקאיוקו, ששיחק עם אמבפה במונאקו. "יש לו איכויות שאין לאף שחקן אחר, והוא מאוד צעיר. לא קל לשחק מול שחקנים ותיקים ומנוסים ולהציג מולם עליונות כזאת".

עוד בנושא

צפו בתיעוד המיוחד של צרפת ממחצית הגמר, דשאן: "תמסרו לאמבפה"
טוכל: "ראביו צריך להתאים את עצמו אלינו, אחרת שיחפש אתגר אחר"
ניימאר: "התקשורת אוהבת להמציא שמועות, אני נשאר בפריס סן ז'רמן"

שחקן נבחרת צרפת קיליאן אמבפה עם גביע העולם. רויטרס
האופוריה עוד לא התפוגגה. אמבפה עם הגביע העולמי/רויטרס

גם חברו לנבחרת רפאל וראן הפליג בשבחים לאמבפה, ואמר בסרקזן ש"ראיתי לא מעט חייזרים בימי חיי, אבל אני כמעט בטוח שזאת הפעם הראשונה שאני רואה חייזר כל כך צעיר. בדרך כלל אני פוגש אותם בגילאי 25, 30. אבל במונדיאל פגשתי אחד כזה מתחת לגיל 20".

וראן הוסיף ש"איתו הכל קורה מהר יותר. לא רק על המגרש, אלא גם מחוצה לו. כשניסיתי להסביר לו כל מיני עניינים טקטיים לפני המשחק, הוא ברח עוד לפני שסיימתי את המשפט כי הבין מהר ממני למה התכוונתי".

ב"ל'אקיפ" ערכו בימים האחרונים סקר ששאלתו המרכזית הייתה האם אמבפה יהפוך לכדורגלן הצרפתי בגדול בכל הזמנים. מרבית הגולשים שענו על הסקר השיבו בחיוב, וקבעו שהוא כישרון גדול יותר מזינדין זידאן. ימים יגידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully