וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דבל'ה גליקמן יגרום לכם לבכות - מהתרגשות: צפו בטריילר של "שרוכים"

13.8.2018 / 17:56

הסרט הישראלי "שרוכים" מציג את דבל'ה גליקמן ונבו קמחי בהופעותיהם הקולנועיות הטובות עד כה. לקראת הפצתו בקולנוע ולקראת טקס פרסי אופיר, בו הוא מועמד בשמונה קטגוריות, הנה הטריילר הראשון שלו

יח"צ - חד פעמי

בתחילת החודש הבא, רגע לפני ראש השנה, ייערך טקס פרסי אופיר. אחד הסרטים הבולטים בו הוא "שרוכים", המועמד לשמונה פרסים - כולל בקטגוריות הסרט הטוב ביותר, הבמאי, השחקן הראשי ושחקן המשנה.

כשבוע לפני הטקס, בחמישי 30.8, יעלה הסרט לאקרנים ברחבי הארץ. כך, יוכל הקהל הרחב להתרגש מן הסיפור שהוא מציג: סיפורו של גבר עם צרכים מיוחדים הנאלץ להתאחד מחדש עם אביו המנוכר, שנטש אותו בילדותו, והשניים לומדים לראשונה להכיר ולאהוב זה את זה. את הבן מגלם נבו קמחי, את האב דובל'ה גליקמן, ושניהם עושים תפקידים נהדרים, מהטובים בקריירה שלהם.

את הסרט היפה, האנושי והנוגע ללב יצרו יחד הצמד הוותיק ינקול גולדווסר (במאי) וחיים מרין (תסריטאי). בעבר, הם היו חתומים בצוותא על כמה להיטים מיתולוגיים של הקולנוע הישראלי, ובראשם "מתחת לאף" ו"אבא גנוב". עוד משתתפים בו גם יפית אסולין, אוולין הגואל, אלי אלטוניו, סוהיל חדאד, עידית טפרסון ואחרים. את המוזיקה המקורית כתב דניאל סלומון. הפיקו: מרק, מיכאל ויונתן רוזנבאום.

לקראת צאתו של הסרט לאקרנים בסוף החודש, אתם מוזמנים לצפות כאן בטריילר הראשון שלו.

שרוכים. ורד אדיר,
מתוך "שרוכים"/ורד אדיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully