וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "מאז שאני כאן לא ראיתי את אגוארו ביכולת כזו"

החלוץ הארגנטינאי מתקרב לפסגת כובשי השלישיות של הפרמיירליג, דויד סילבה מרגש את יושבי האיתיחאד והמאמן הספרדי מרוצה: "נראינו מצוין, התחלנו את העונה טוב יותר מהקודמת"

אתר רשמי

בתום שני מחזורים ולאחר ניצחון גדול, 1:6 על האדרספילד, מנצ'סטר סיטי מתמקמת במקום הראשון בטבלת הפרמיירליג וזיכרון פציעתו של קווין דה בראונה מתחיל להתעמעם. הצגה ענקית של סרחיו אגוארו עם שלושער מרשים ב-75 דקות, קצרה תשבחות רבות, כשבין המהללים ניצב פפ גווארדיולה. "מאז שהוא חזר מהמונדיאל ברוסיה הוא נמצא בכושר מצוין. הסיומת שלו יוצאת מן הכלל", אמר גווארדיולה, "מאז שהגעתי לכאן לא ראיתי אותו ביכולת הזו".

עבור אגוארו, זה היה השלושער ה-13 במספר מאז החל ללבוש את מדי הסיטי, והתשיעי במסגרת הפרמיירליג. בכך, הוא מתקרב צעד נוסף למקום הראשון בטבלת כובשי השלושער, כאשר רק אלן שירר חלוצה האגדי של ניוקאסל ובלקבורן נמצא מעליו עם לא פחות מ-11 שלישיות בליגה האנגלית.

עוד בנושא

יונייטד סופגת אש: "מוריניו בסכנה"
השדים האדומים נראו רע והפסידו 3:2 לברייטון
עושה המשחק של ברייטון: יוכין על המחליף הראוי לאוזיל

לעמוד הטלגרם של וואלה! ספורט
לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

שחקן מנצ'סטר סיטי, סרחיו אגוארו. GettyImages
יעקוף את שירר? אגוארו/GettyImages

גווארדיולה התייחס גם להחלטה לפתוח עם שני חלוצים בחוד, אגוארו וגבריאל ז'סוס, בשונה מהרגיל. "אני לא יודע אם נמשיך עם זה בעתיד, אבל היום זה עבד מצוין. החיבור בין שני החלוצים היה פנטסטי". נראה שההחלטה לפתוח עם חוד מעובה לא התרחשה במקרה במשחק מול האדרספילד. בעונה שעברה הקבוצה של דיוויד וגנר הערימה קשיים על הסיטיזנס, שלא הצליחו להוציא את מלוא שלושת הנקודות באף אחד משני המפגשים בין הקבוצות.

עוד באותו נושא

ז'וזה מוריניו: "אל תדחפו אותי לשם, אדבר על השחקנים רק כשהם טובים"

לכתבה המלאה
דויד סילבה שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
הקדיש לו את השער. סילבה עם הבן מתאו/GettyImages

במוקד העניינים עמד גם דויד סילבה, שעלה לכר הדשא עם בנו מתאו בן התשעה חודשים בזרועותיו, וזכה למחיאות כפיים סוערות ברגע מרגש. מתאו הקטן יצא רק לאחרונה מאשפוז ארוך של חמישה חודשים בבית החולים, שם נאבק על חייו. באופן בלתי נמנע כנראה, סילבה כבש את השער הרביעי לזכות הסיטי, ומיד רץ לחגוג בנישוק הקעקוע החדש על זרועו, ובו פרצופו של מתאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully