וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך מקומך במונדיאל יובטח: פרדראג ראיקוביץ' חושף את השחיתות בסרביה

שוער מכבי תל אביב סיפר שלפני הגביע העולמי הועבר לו מסר לפיו אם יערוק לסוכן העל פאלי רמדאני, מקומו בסגל יהיה מובטח: "לא רציתי להסכים". שחקן נוסף שסירב אכן לא זומן

עריכת וידאו: ניר חן

פרדראג ראיקוביץ' חווה תקופה לא פשוטה במכבי תל אביב, והערב (שישי) הוא חלק מסערה שמתחוללת בכדורגל הסרבי. מתברר כי לפני הגביע העולמי האחרון, קיבל שוער הצהובים פנייה עקיפה מהסוכן פאלי רמדאני, מלווה הבטחה: אם ראיקוביץ' יאפשר לו לייצג אותו, מקומו בסגל הנבחרת במונדיאל יהיה מובטח.

"אני לא שמח לדבר על זה, ולא יודע לגבי שחקנים אחרים, אבל כן, אחד השחקנים אמר לי שאעבור להיות מייצג על ידי פאדי רמדאני וזה יבטיח לי מקום במונדיאל. לא רציתי להסכים לכך. יותר מזה אני לא יכול להגיד כרגע". בסופו של דבר, מעמדו המקצועי של השוער סידר לו מקום בסגל, אך לא כך היה הדבר עבור סשה לוקיץ', גם כן בן 22, שקיבל פנייה דומה, וגם כן סירב. "נאמר לי לא לדאוג למקומי בסגל אם אחתום אצל רמדאן. סירבתי. זה כל מה שאני יכול להגיד בנושא".

רמדאני, שסייע בהעברת מאוריציו סארי מנאפולי לצ'לסי, נחשב ל"מינו ראיולה של מזרח אירופה", ולסוכן החזק ביותר באיזור הבלקן. הוא מייצג בין היתר את איבן פרישיץ', סטבן יובטיץ', ניקולה קאליניץ', מיראלם פיאניץ' ואחרים.

עוד בנושא

מכבי תל אביב הפסידה 3:1 לסרפסבורג בפלייאוף הליגה האירופית
איביץ': "איבדנו ביטחון וריכוז, יודעים מה חייבים לעשות בשבוע הבא"
מאמן סרפסבורג מתמוגג: "ניצלנו את הנקודות שהם פחות אוהבים"

פרדראג ראיקוביץ' שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
סיפור מוזר. ראיקוביץ'/ברני ארדוב

עד אתמול (חמישי) דווקא עבר על פרדראג ראיקוביץ' שבוע כמעט מושלם. בתחילתו התקשורת הסרבית פרסמה שהוא ואשתו הטרייה מצפים לבת ושלשום הוא גם סוף סוף הפך לשוער הבכיר של הנבחרת, אחרי שיריבו על אפודת השוער הראשון ולדימיר סטויקוביץ' לא זומן לסגל. אבל אז הגיע המשחק של מכבי תל אביב אמש מול סרפסבורג הנורבגית, והשוער - פעם הבטחה גדולה - המשיך את היכולת החלשה שלו מהתקופה האחרונה.

הוא ספג שער לא מחויב כבר אחרי 60 שניות אחרי שכדור חופשי טייל ברחבה ומצא אותו קפוא, והוסיף חטא על פשע כשגרם לפנדל שטותי בדקה ה-54, אותו ניצלה היריבה הנורבגית כדי לקבוע ניצחון 1:3 שמרחיק את הצהובים מהעפלה לשלב הבתים בליגה האירופית, לראשונה מאז 2014.

בבוקר שאחרי משחק הנפל, גם כלי התקשורת במולדת תהו מה פשר היכולת החלשה. "ערב רע מאוד עבור פרדראג ראיקוביץ'", נכתב באתר "מונדו", "היכולת הפושרת שלו מהתקופה האחרונה לא משתפרת, דווקא כשקיבל הזדמנות בנבחרת סרביה. משהו רע עובר עליו". גם באתר B92 ציינו את המשחק החלש של ראיקוביץ' וכתבו ש"הישראלים מתחילים לאבד סבלנות לגביו".

אפילו בתקשורת הנורבגית צוין אחרי המשחק ש"השוער של מכבי תל אביב חילק לסרפסבורג מתנה, והיא לקחה אותה בשתי ידיים".

עוד באותו נושא

שחקן במכבי תל אביב מודה: "הגענו קצת יהירים וחטפנו סטירת לחי"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב וידאר קיארטנסון. ברני ארדוב
"לא זלזלנו". קיארטנסון/ברני ארדוב

כובש השער המצמק של הצהובים וידאר קיארטנסון, לו עבר בליגה הנורבגית (שיחק בואלרנגה) הכחיש שהצהובים הקלו ראש ביריבה, וכשנשאל על כך ידי התקשורת המקומית השיב: "לא, לא זלזלנו. ידענו שסרפסבורג קבוצה טובה, אבל לא היינו בפוקוס והענשנו את עצמנו. קשה מאוד לחזור מפיגור כזה בגומלין, אבל בישראל יהיה משחק שונה לחלוטין".

פטריק מורטנסן, כובש השער השלישי של סרפסבורג, אמר בסיום: "זה לא יספיק כדי להמשיך הלאה, נצטרך להשקיע מאמץ זהה בישראל אם אנחנו רוצים להעפיל לשלב הבתים. יהיה משחק שונה לגמרי, יהיה מרגש ואנחנו מחכים לכך בקוצר רוח. מכבי? זו קבוצה טובה, קיבלתי שלוש בעיטות בראש אז זה מראה שהם מאוד אקרובטיים", אמר בחיוך. "הגנו בצורה מטורפת במחצית השנייה".

המאמן גייר באקה הוסיף: "לא תכננו להוביל 0:2 תוך כמה דקות, אבל שיחקנו על הנקודות שידענו שהם פחות אוהבים. איבדנו שליטה לפני סיום המחצית, אבל אז חזרנו לעצמנו אחרי שיחה במחצית. הם תקפו דרך האגפים, אבל לא הגיעו ליותר מדי מצבים לאחר מכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully