וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בצרפת: קארים בנזמה היה מעורב בניסיון חטיפה ותקיפה

חלוץ ריאל ביקר בפריס בתחילת החודש, ובזמן ששהה במשחק מול ליון, חבריו ניסו לחטוף עובד שלו לשעבר כדי לברר האם 50 אלף יורו שהיה אמור להעביר לא נגנבו על ידו

קארים בנזמה. splash
מסתבך. קארים בנזמה/splash

דיווחים בצרפת: קארים בנזמה מואשם יחד עם קרובי משפחה וחברים בניסיון חטיפה ותקיפה. החלוץ ביקר בפריז בתחילת החודש וצפה במשחק של פריס סן ז'רמן מול ליון קבוצתו הקודמת. באותו הזמן, חבר ילדות שלו, סמאין טבנס, והנהג שלו בביקוריו בפריס, יאמנה אגריב, ארבו ללאו ד'סוזה, עובד לשעבר של בנזמה, כך לפי התלונה שהגיש, בניסיון להכות אותו ולחטוף אותו.

ד'סוזה, כך לפי אתר האינטרנט הצרפתי 'מדיהפארט', מאמין שאירוע האלימות כלפיו הגיע בעקבות ויכוח בינו לבין קארים בנזמה שהחל ביולי האחרון. ד'סוזה סייע לבנזמה בתיאום מספר חופשות בקיץ ואף היה בקשר מול מילאן בנוגע לאפשרות שהחלוץ יעבור לאיטליה, וכך קנה את אמונו של בנזמה.

עוד בנושא
בקושי מצליח ללכת: דייגו מראדונה נראה לא טוב במקסיקו
הפרשייה שהסעירה את ברזיל: עסקת מכירתו של לוקאס פאטקה למילאן
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה. GettyImages
בנזמה בהקשרים טובים יותר/GettyImages

החשודים בפרשה, כך סבורים בצרפת, תיכננו לקחת את ד'סוזה לדירה ממנה יערכו שיחת וידאו בינו לבין בנזמה, מה שלא התרחש בסוף לאור התנגדותו. לטענתם, באף שלב הם לא תיכננו לנקוט באלימות.

חלוץ ריאל מדריד שלח את ד'סוזה לצרפת כדי לקחת 50 אלף יורו, תשלום עבור שירות שנתן לאחד הספונסרים שלו, אך הכסף לא הגיע ליעדו. ד'סוזה סיפר לחוקרים שהכסף הוחרם ע"י המכס המרוקאי בשדה התעופה במרקש. הפמליה של בנזמה, שלפי הדיווח מחזיקה בקבלה רשמית משדה התעופה במרקש, סבורה שד'סוזה גרף את הכסף לכיסו.

עורך דינו של בנזמה אמר כי מדובר ב"שקרים של ד'סוזה כדי לכסות על המעשים שלו". חקירה משטרתית נפתחה בעקבות התלונה.

עוד באותו נושא

חקירת האונס של כריסטיאנו רונאלדו צפויה להימשך למעלה משנתיים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully