וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש דחה את הערעור: בנזמה עלול לעמוד למשפט בפרשת הסחיטה

עורך דינו של החלוץ דרש לבטל את המשפט בפרשת הסחיטה של ולבואנה בטענה לאי סדרים בחקירה. צפוי להגיש ערעור נוסף

AP

בווידאו: אימון נבחרת צרפת

בית משפט בצרפת דחה היום (חמישי) את דרישת עורכי דינו של קארים בנזמה לביטול המשפט שלו בפרשת קלטת הסקס וסחיטת מתיו ולבואנה. עורכי דינו של בנזמה ושל חמישה נאשמים נוספים, טענו שהיו כשלים בחקירת המשטרה ושהיא הייתה לא חוקית, אבל בית המשפט דחה את הטענות שלהם.

חלוץ ריאל מדריד נעצר בתחילת נובמבר בחשד למעורבות בסחיטת ולבואנה, בפרשה שבתחילתה גם ג'יבריל סיסה הובא לחקירה. על פי החשד, כמה אנשים החזיקו בקלטת סקס של ולבואנה והם נעזרו בחברו לנבחרת צרפת כדי לסחוט אותו. בחודשים שלאחר מכן, כלי תקשורת בצרפת חשפו קשרים חבריים של בנזמה לפושעים מוכרים וסיפרו שהוא עצמו נסחט בשנת 2011.

הפרשה הזו למעשה הביאה לסוף הקריירה הבינלאומית של בנזמה. בתחילה הוא הושעה מנבחרת צרפת וגם אחרי שעמד לרשותו של המאמן דיידיה דשאן, האחרון בחר לא להזמין אותו יותר. המשחק האחרון של בנזמה במדי הטריקולור היה בניצחון 0:4 על ארמניה באוקטובר 2015, קצת פחות מחודש לפני שהוא נעצר. באותו משחק אגב, הוא כבש צמד ובישל שער נוסף.

בשנתיים האחרונות ההתפתחות בחקירה נדונה בבתי משפט, כשעורכי הדין של הנאשמים עושים הכל כדי להביא לביטול המשפט. גם היום, אחרי שבית המשפט אישר שהחקירה חוקית, עורכי הדין הודיעו שהם יגישו ערעור לערכאה גבוהה יותר.

עוד בנושא:


הכל על פרשת בנזמה-ולבואנה וההסתבכויות של חלוץ ריאל מדריד
קארים בנזמה לחברו הסוחט: "ולבואנה לא לוקח אותנו ברצינות"
פרשת הסחיטה: ולבואנה העיד במשך שעתיים בפני בית המשפט

קארים בנזמה עם מתיו ולבואנה באימון נבחרת צרפת, 2014. AP
פרשה שנמשכת כבר שלוש שנים. בנזמה עם ולבואנה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully