וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברו מוראטה: "האוהדים חושבים שלשחקני כדורגל אין רגשות"

החלוץ זומן לסגל ספרד לקראת קרואטיה (21:45, ספ'1), ומספר על הקשיים שחווה במדריד: "הייתי נגד כולם, לא רציתי להגיע לאימונים"

עריכת וידאו: מתן חדד

אלברו מוראטה חזר לאחרונה לכושר במדי צ'לסי, מה שזיכה אותו בזימון מחודש לנבחרת ספרד. הלה רוחה, שספגה הפסד מפתיע לאנגליה 3:2 במחזור הקודם של ליגת האומות, תפגוש הערב (חמישי) את קרואטיה וביום ראשון את בוסניה למשחק ידידות.

עוד בנושא
מכוון גבוה: אלסאן פלאה מתכנן "לטלטל את ההיררכיה" בנבחרת צרפת
ווין רוני: "אני מתרגש לחזור לשחק בוומבלי"
חמישי בליגת האומות: קרואטיה רוצה לנקום בספרד, בלגיה נגד איסלנד
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

אלברו מוראטה, ריאל מדריד. רויטרס
בימיו בבלאנקוס. מוראטה/רויטרס

מוראטה בן ה-26 גדל בריאל מדריד ואף חזר אליה לאחר קדנציה מוצלחת במדי יובנטוס, אבל לבסוף לא הצליח להשתלב וכעת הוא נאבק באוליבייה ג'ירו על חולצת ההרכב הראשון בעמדת החלוץ. הספרדי סיפר בגילוי לב על התקופה הלא פשוטה שעבר כששב לבלאנקוס: "כדי להתמודד עם הלחץ בכדורגל, אתה חייב לעבוד הרבה עם הראש. הייתי במקום שאני לא אמור להיות בו מבחינה נפשית, מה שגרם לי לפנות נגד כולם: שופטים, יריבים, הקהל. לא רציתי לבוא למגרש האימונים. בהתחלה, הובכתי מהמחשבה לפנות לפסיכולוג ולספר לו על כל הבעיות שלי", חשף החלוץ, "אבל בשלב מסוים הבנתי שזה הכרחי".

מוראטה התייחס גם לאוהדים: "הם חושבים שלשחקנים אין רגשות כי יש לנו תג מחיר ואנחנו מרוויחים הרבה, אבל זה לא נכון. אני מאושר בצ'לסי, וזה לא בגלל שאני שוב בכושר טוב. אמנם אני כובש שערים לאחרונה, אבל אני צריך להשתפר עוד הרבה. היה לי חשוב להיפטר מכל המחשבות הרעות שהציקו לי, ואני שמח שהצלחתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully