וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי אלבה: "ליאו מסי חמישי בעולם? כדור הזהב זה שקר. פלה? הוא לא רואה טוב"

כוכב ברצלונה סיפק משחק אדיר ב-0:4 על אספניול, קבע עוד שיא מדהים וסחט תגובות. אלבה: "הוא מעל כולם". דמבלה שוב איחר לאימון

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
עוד קונצרט של הפרעוש. ליאונל מסי/רויטרס

הניצחון 0:4 אמש (שבת) של ברצלונה על אספניול בדרבי העירוני, היה מרשים ובוודאי גם בעל משמעות לאור חשיבותו, והוא אפילו ביסס את מקומה של ברצלונה בפסגת הטבלה עם שלוש נקודות פער מאתלטיקו מדריד וסביליה - אבל יותר מהכל, זה היה עוד ערב שנזכור ממנו בעיקר הופעה של אחד, ליאונל מסי. הפרעוש רקד על הדשא, כבש שתי בעיטות חופשיות יוצאות מן הכלל וגם סידר בתחכום שער לעוסמאן דמבלה. העולם כולו התמוגג מעוד הופעה בלתי נשכחת של הפרעוש.

עוד בנושא

ברצלונה הביסה את אספניול 0:4 בדרבי
"אבסורד": מסי, רונאלדו, קורטואה ושערוריות כדור הזהב

ליאונל מסי, ג'ורדי אלבה, עוסמאן דמבלה שחקני ברצלונה חוגגים. רויטרס
אווירה חיובית בברצלונה/רויטרס

"הוא יוצא דופן. השערים ומה שהוא נותן לנו זה בלתי רגיל, לראות שחקן כדורגל כמוהו זה משהו שלא יחזור על עצמו. נהדר שהוא איתנו", פירגן ארנסטו ואלוורדה, שגם ידע להגיד מילים טובות על דמבלה: "הוא מוכשר מאוד ואנחנו מצפים ממנו להרבה. העונה עוד ארוכה ונצטרך את כל השחקנים שלנו בכושר טוב ובזמינות מלאה".

גם סרחיו בוסקטס דיבר בשבחו של מסי: "אחנו כולנו מכירים את לאו ומה הוא יודע לעשות, תענוג לראות אותו אפילו מתאמן כל יום. גם באימונים הוא מדייק בכל בעיטה חופשית, הוא פשוט הטוב מכולם". על המשחק עצמו הוסיף הקשר: "הפגנו מחצית ראשונה מצוינת שאיפשרה לנו בחלק השני רק לחכות להזדמנות כדי לכבוש שער נוסף".

ג'ורדי אלבה הגיב לטענות של פלה, שאמר בשבוע שעבר שאי אפשר להשוות בינו לבין מסי, וטען שיש לארגנטינאי רק "מיומנות אחת". "פלה כנראה לא רואה כל כך טוב אם הוא דברים כאלה על מסי", אמר אלבה, שבטוח שמסי הוא עדיין הכדורגלן הטוב בעולם וראוי היה לזכות בכדור הזהב: "כדור הזהב זה שקר. ליאו הוא הטוב מכולם, בהרבה, וזה ככה כבר 12 או 14 שנה. אבל אנחנו כבר יודעים שיש מועדונים שזוכים לכבוד בעולם וקמפיינים של עיתונים והתקשורת, לשחקנים שגם להם מגיע. אבל אני עדיין מתעקש שהוא הטוב מכולם".

אלבה הוסיף ש"כדור הזהב לא היה הוגן עם מסי, הוא סיים מקום חמישי, לא? יש הרבה קמפיינים ממדריד. אם כריסטיאנו עדיין היה במדריד, אולי הקהל והתקשורת היו רוצים שהוא שוב יזכה, אבל הוא עזב ובמקומו מודריץ' זכה... מודריץ' הוא שחקן נהדר והייתה לו עונה מצוינת, הוא אחד הטובים בעולם, אבל מסי מספר 1".

ומה לכוכב עצמו היה להגיד? "עלינו חזק למשחק בניסיון להשתלט עליו, והיה לנו מזל לכבוש שער מהיר ששינה את המשחק ופינה לנו שטחים". עלך השערים שלו בבעיטות חופשיות: "אני מנסה להמשיך לפי הריטואל שלי ולעשות את אותו דבר לפני הבעיטות, היו הרבה פעמים שבעטתי וזה לא נכנס. היה לי מזל לכבוש שתיים ברציפות". על דמבלה: " היה לו משחק נהדר, אנחנו כולנו שמחים בשבילו. יש בפנינו עוד הרבה מאוד משחקים העונה, אנחנו נצטרך אותו".

עוד באותו נושא

אנגליה: צ'לסי ניצחה 0:2 את מנצ'סטר סיטי והציבה את ליברפול בפסגה

לכתבה המלאה
ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
עושה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב מכולם. מסי/רויטרס

מי ששוב הפנה את הזרקור מיכולתו המצוינת על כר הדשא להתנהלות הקלוקלת שלו מחוץ למגרש הוא עוסמאן דמבלה, שאיחר היום בכמעט שעתיים לאימון שנקבע לשעה 11:00. דמבלה הגיע כמה דקות לפני 13:00, התנצל בחדר ההלבשה על האיחור וטען כי נרדם. הוא סיים את האימון לבדו. כזכור, ב-8 בנובמבר הוא אירח בשעה וחצי לאימון ובעקבות כך הודח מהסגל לקראת המשחק מול בטיס.

המספרים

** משחק שני בקריירה שלו בו מסי כובש שני שערים בבעיטות חופשיות. הראשון היה מול סביליה בסופרקאפ האירופי ב-2015

** שנה קלנדרית חמישית ברציפות בה מסי כובש לפחות 70 שערים

** מסי כבש ב-4 העונות האחרונות 19 שערים מבעיטות חופשיות שזה יותר מיובנטוס (18), ליון, ריאל מדריד ורומא (14), באיירן מינכן (13), סמפדוריה, מונאקו ופ.ס.ז' (12), צ'לסי, ליברפול ומילאן (11)

** ב-2018 כבש עשרה שערים מבעיטות חופשיות בכל המסגרות, הכי הרבה בהיסטוריה בשנה קלנדרית אחת

(עדכון ראשון: 09:03)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully