וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאו מסי ניפץ עוד שיא, עולם הכדורגל מצדיע: "הוא מגלקסיה אחרת"

הפרעוש שוב עשה היסטוריה כשכבש את שערו ה-400 בליגה, ובעולם מהללים. וגם: הנתון שעשוי להכריע את היריבות מול כריסטיאנו רונאלדו

עריכה: מתן חדד

בווידאו: הצגתו של ברהאים דיאס בריאל מדריד

הקריירה המופלאה של ליאו מסי הגיעה אמש (ראשון) לנקודת ציון נוספת, כאשר השער שכבש בניצחון ברצלונה 0:3 על אייבר היה ה-400 שלו בליגה, מספר שכמובן הוא היחיד שאי פעם הגיע אליו בליגה הספרדית ובכלל באחת מחמש הליגות הבכירות באירופה. הקפטן של בארסה הגיע לנתון יוצא הדופן הזה ב-435 משחקים בלבד, כלומר הוא כבש 0.91 שערים למשחק. נתונים יוצאים מגדר הרגיל. 231 שערים כבש בקאמפ נואו ואת שאר ה-169 שערים כבש במשחקי חוץ במגרשים השונים.

מסי, שאת הבכורה שלו במדי ברצלונה בליגה ערך ב-16 באוקטובר 2004 ב-0:1 של ברצלונה מול אספניול, מוביל על השני בטבלת הכובשים בהיסטוריה של הליגה הספרדית, כריסטיאנו רונאלדו, ב-89 שערים, לו 311 שערים. רונאלדו עדיין מוביל על מסי בכמות השערים באחת מחמש הליגות הבכירות עם 411, אבל צריך לציין שהארגנטינאי הגיע ל-400 שערים ב-63 משחקים פחות.

עוד בנושא

ריאל מדריד ניצחה 1:2 את בטיס אחרי הופעה לא משכנעת
ברצלונה הביסה 0:3 את אייבר, מסי כבש את שערו ה-400 בליגה
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

המספרים המדהימים של מסי בחמש העונות האחרונות

לפרעוש יריבות מועדפות. מסתבר שסביליה זו הקבוצה שהוא הכי אוהב לכבוש נגדה, שכן האנדלוסים ספגו לא פחות מ-25 שערים מהארגנטינאי. אתלטיקו מדריד (23), ו-ולנסיה (22) גם ספגו לא מעט מנחת רגלו של מסי.

"מסי הוא מגלקסיה אחרת", פירגן מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה. "לא רק השערים שכבש שזה נתון בלתי נתפס, אלא גם כל הדברים האחרים שהוא עושה, מה שהוא יוצר. אני לא יודע אם מישהו אי פעם יוכל לעשות שוב דברים כאלה".

גם חברו לקבוצה, לואיס סוארס, פירגן: "כל אוהדי בארסה צריכים להיות גאים בו, ואני שמח שלקחנו חלק בהיסטוריה שלו, זה רגע מרגש".

מכריע את היריבות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully