וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה וריאל מדריד ייפגשו כבר בחצי גמר הגביע הספרדי

שתי היריבות הגדולות יתעמתו כבר בשבוע הבא למשחק הראשון וייקחו חלק בשלושה מפגשי קלאסיקו תוך חודש. בטיס מול ולנסיה בחצי המקביל. הבלאנקוס מהללים את בנזמה: "הוא מוכשר בטירוף"

עריכת וידאו: מתן חדד

הגרלת הגביע הספרדי נערכה היום (שישי) וקבעה שברצלונה וריאל מדריד ייפגשו כבר בשלב חצי הגמר. בחצי הגמר המקביל יתעמתו ולנסיה ובטיס. המשחק הראשון ייערך ב-6 בפברואר בקאמפ נואו, והגומלין בברנבאו ב-27 בפברואר. הגמר יתקיים ב-25 במאי, באצטדיונה הביתי של סביליה.

תהיו זו הזדמנות מצוינת עבור אלופת אירופה לנקום ביריבה השנואה על ההשפלה מתחילת העונה, שהסתיימה ב-5:1 מהדהד בקאמפ נואו על אף שברצלונה חסרה את ליאונל מסי. ב-2 במרץ ייפגשו השתיים פעם נוספת, הפעם במסגרת הליגה, בברנבאו, כך שחובבי הליגה הספרדית יקבלו לא פחות משלושה משחקי קלאסיקו תוך קצת פחות מחודש.

המפגש האחרון בין השתיים במסגרת הגביע הספרדי היה בגמר של 2014, אז העניק גארת' בייל 1:2 דרמטי לבלאנקוס. גם בחצי הגמר של 2013 הן התעמתו, וגם אז היתה ידה של ריאל על העליונה, עם 2:4 בסיכום המשחקים.

בסך הכל, ב-33 משחקים בגביע הספרדי, המאזן בין הקבוצות עומד על 14 ניצחונות לקטלאנים, 12 לבלאנקוס ושבע תוצאות תיקו.

עוד בנושא
בנזמה כיכב, ריאל מדריד לא התקשתה בדרך לחצי גמר הגביע הספרדי
ברצלונה: קוטיניו חזר לחיים "בזכות מסי", סילסן "יותר חשוב ממה שחושבים"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

האם ריאל מדריד מתחילה סוף סוף להתחבר תחת סנטיאגו סולארי? הבלאנקוס גברו אמש (חמישי) 1:3 על ג'ירונה במשחק הגומלין ברבע גמר גביע המלך, רשמו ארבעה ניצחונות רצופים ורגע לפני שמינית גמר ליגת האלופות, שם יפגשו את אייאקס, דברים מתחילים להתחבר. "אנחנו על המסלול הנכון, זה ברור", אמר סולארי לאחר המשחק. "הקרדיט מגיע לשחקנים. אנחנו עדיין בתמונה בכל שלושת המפעלים שאנחנו משתתפים בהם ונמשיך להילחם בהם עד הסוף".

הכושר הטוב של הקבוצה קשור כנראה גם ליכולת המצוינת שמפגין קארים בנזמה לאחרונה. החלוץ הצרפתי, שכבש עד כה העונה 17 שערים, חתום על צמד שערים במשחק אמש שהעלו את מאזנו אי פעם בקבוצה ל-209 שערים, המקום השישי בכל הזמנים. "זה אותו בנזמה שראינו כל השנים, אני מצטער בשביל אלה שגילו אותו רק בשבוע שעבר", התייחס סולארי לפריחה המחודשת של החלוץ. "הוא מוכשר בטירוף, צנוע ומשקיע תמיד את כל מה שהוא יכול עבור הקבוצה. הוא בכושר טוב, אנחנו שמחים בשבילו כי זה מגיע לו".

על גארת' בייל שעלה מהספסל בדקה ה-67, אמר: "שחקן ששב מפציעה צריך זמן כדי לחזור לעניינים ולהיכנס לקצב של כולם. כמעט כולם זמינים עכשיו, יש לי בסך הכל 14 שחקנים שיכולים להשתתף בערב, אז אין מה לעשות. הלוואי ויכולתי לעשות יותר חילופים - כל הקבוצה רעבה לשחק".

עוד באותו נושא

בספרד משוכנעים: "כל הדרכים מובילות לחתימה של אדן הזאר בריאל מדריד"

לכתבה המלאה

חלוקת השערים של קארים בנזמה בריאל מדריד

לה ליגה - 136
ליגת האלופות - 47
גביע המלך - 20
גביע העולם לקבוצות - 3
סופרקאפ ספרדי - 2
סופרקאפ אירופי -1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully