וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בצרפת: לוקאס הרננדז יחתום לשש שנים בבאיירן מינכן ויקבל 13 מיליון יורו

מגנה הצרפתי של אתלטיקו מדריד אמור להצטרף לבווארים בקיץ הקרוב וישבור את שיא ההעברות בבונדסליגה. אלופת גרמניה תשלם עבור השחקן כ-80 מיליון יורו

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: מתן בכור בטור דעה על מנצ'סטר סיטי

אם לא תהיינה הפתעות מיוחדות, לוקאס הרננדז, שחקנה של אתלטיקו מדריד בחמש העונות האחרונות, יעבור לשורותיה של באיירן מינכן. על פי דיווח הערב (שני) ב"פראנס פוטבול", הבווארים ישלמו עבור השחקן 80 מיליון יורו ויפעילו את סעיף השחרור שלו. באיירן תשלם עבור השחקן סך הכל 160 מיליון יורו (כולל משכורתו) והוא יחתום לשש שנים, עד קיץ 2025. חוזהו בקבוצה הגרמנית צפוי להיכנס לתוקפו ב-1 ביולי.

הרננדז בן ה-23, שזכה עם נבחרת צרפת במונדיאל בקיץ האחרון ברוסיה כאשר פתח כמעט באופן קבוע בהרכב, ירוויח באלופת גרמניה 13 מיליון יורו בשנה, מה שיכניס אותו למעגל המשתכרים הבכירים בקבוצה. מי שמקדימים אותו בפסגת המשתכרים הם: רוברט לבנדובסקי (17 מיליון), תומאס מולר, מנואל נוייר וג'רום בואטנג (16 מיליון כל אחד).

לוקאס הרננדז, נבחרת צרפת. רויטרס
עוד אלוף עולם בדרך למינכן, עם חוזה עתק. לוקאס הרננדז/רויטרס

בשבוע שעבר פרסמה הנהלת הבווארים התייחסות לעסקה והגדירה אותה כסגורה. העברתו של המגן לשורות הקבוצה מדרום גרמניה אמורה לשבור את שיא ההעברות עבור שחקן בבונדסליגה, כאשר מי שמחזיק בשיא עד כה הוא עוד אלוף עולם צרפתי, קורנטן טוליסו, שעבר לבאיירן מליון תמורת 42.5 מיליון יורו.

הצוות הטכני של באיירן מעוניין להשתמש בהרננדז כמחליפו האפשרי של הבלם הגרמני הוותיק, ג'רום בואטנג, אשר דובר על עזיבתו כבר במהלך העונה הקודמת ובזו הנוכחית, וכנראה ישוחרר מהקבוצה בקיץ הקרוב לכל המרבה במחיר. האפשרות השנייה שעלתה היא שהמגן השמאלי דייויד אלאבה יעזוב לברצלונה שמעוניינת בשירותיו ולבסוף הרננדז יחליף אותו ולא את בואטנג.

מסע הרכש של באיירן מינכן החל רשמית בינואר, כאשר הקבוצה הודיעה כי רכשה משורות שטוטגרט את המגן בנז'מן פבאר, עבורו שילמה 35 מיליון יורו. הגרמנים כבר הודיעו שיעשו מהפכה גדולה בסגל וייצאו למסע רכש נרחב בשביל לשדרג את הקבוצה שהודחה בשמינית גמר ליגת האלופות על ידי ליברפול, כאשר היא מתקשה גם בזירה המקומית ולא מרשימה במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully