וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד החתימה את לוקה יוביץ', דיווח: פרלאן מנדי עובר בדיקות רפואיות

החלוץ הסרבי חתם לשש שנים תמורת 70 מיליון יורו. במדריד חגגו: "ריאל שוב הצליחה לגנוב לברצלונה שחקן כישרוני". המגן השמאלי של ליון צפוי להירכש תמורת 50 מיליון יורו

עריכת וידאו: מתן חדד

ריאל מדריד הודיעה היום (שלישי) על החתמת לוקה יוביץ'. החלוץ הסרבי בן ה-21 מגיע לברנבאו מפרנקפורט הגרמנית, שבמדיה כבש 27 שערים ב-48 משחקים בעונה החולפת (מתוכם עשרה שערים בליגה האירופית). יוביץ' אמור לחזק את ההתקפה של הקבוצה של זינדין זידאן, שקרטעה לאורך כל העונה החולפת. יוביץ' הוזכר כמועמד ללא מעט קבוצות גדולות לאורך השבועות האחרונים, כולל ברצלונה ופריס סן ז'רמן, ובריאל שמחים להשלים את עסקת הרכישה, שמוערכת בכ-70-65 מיליון יורו (60 מיליון יורו, כולל בונוסים שונים).

בהודעה הרשמית של ריאל יוביץ' הוכתר כ"אחת הסנסציות הגדולות של הכדורגל האירופאי", ונכתב ש"למרות גילו הצעיר, יש לו ניסיון עשיר ברמות הגבוהות.. והוא זכה בתארים בסרביה, פורטוגל וגרמניה, שלוש המדינות שבהן שיחק עד עתה". יוביץ' יוצג במועדונו החדש אחרי שיעבור את הבדיקות הרפואיות.

זה רכש שלישי הקיץ לריאל מדריד, אחרי רכישת רודריגו (החלוץ הברזילאי בן ה-18 שהגיע מסנטוס) ואדר מיליטאו (הבלם שהגיע מפורטו). כידוע, ריאל מקווה להשלים בימים הקרובים את רכישת הענק של אדן הזאר מצ'לסי, ובקרוב ככל הנראה תחתים גם את פרלאן מנדי, המגן השמאלי של ליון. ב"לאקיפ" נטען כי ריאל שלחה למחנה של נבחרת צרפת רופא מטעמה על מנת שיעביר את השחקן בן ה-23 בדיקות רפואיות, לפני ההחתמה. הבלאנקוס צפויים לשלם לליון 50 מיליון יורו עבורו.

פרנקפורט רכשה את יוביץ' מבנפיקה, ובחודש שעבר ניצלה את אפשרות האופציה שהייתה לו עליו, והקבוצה הגרמנית השלימה את הרכישה שלו ב-8 מיליון יורו. כעת היא מוכרת אותו ב-60 מיליון יורו, רווח די מרשים, אבל יש לציין כי 30 אחוז מהם הולכים לבנפיקה - כ-18 מיליון יורו. פרדי בוביץ', המנהל המקצועי של איינטרכט פרנקפורט: "עזיבתו של יוביץ' היא הפסד גדול עבורנו. היכולת ההתקפית שלו הפכה לשם דבר באירופה, והרווחונו לא מעט מהשערים שלו בשנתיים האחרונות. אבל היה ברור כל הזמן שיש פה בעיה פיננסית. עבור פרנקפורט זו עסקה טובה וחשובה. אנחנו מאחלים ללוקה בהצלחה לעתיד, יש לו את כל האיכויות לפתח קריירה נהדרת, אנחנו גאים שעזרנו לו בדרך".

ב"אס" המדרידאי כבר חגגו עם הכותרת: "לוקה יוביץ': ריאל מדריד שוב הקדימה את ברצלונה בהחתמת שחקן... הבלאנקוס שוב הצליחו לגנוב ליריבתם הגדולה שחקן כישרוני.. שתי הקבוצות הפגינו עניין בשחקן במשך מספר חודשים, אבל ריאל היא זו שהקדימה והחתימה אותו, כפי שקרה במקרים של מרקו אסנסיו, דני סבאיוס, תיאו הרננדס, ויניסיוס, רודריגו, ברהאים דיאס ואדר מיליטאו".

עוד באותו נושא

תיק ניימאר: עו"ד של המתלוננת התפטר וחשף: שיקרנו במשטרה. המתלוננת: "הייתי צריכה להרוג אותו"

לכתבה המלאה
לוקה יוביץ' שחקן פרנקפורט. רויטרס
חדש בברנבאו. לוקה יוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully