וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דידייה דשאן האריך את חוזהו בנבחרת צרפת עד 2022 וישלים עשור בתפקיד

מאמן אלופת העולם יוביל את הטריקולור גם בניסיון להגן על התואר בקטאר בעוד שלוש שנים. השיג 65 ניצחונות ב-100 משחקים על הקווים

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

בווידאו: קבלת הפנים לנבחרת צרפת אחרי הזכייה במונדיאל

דידייה דשאן האריך היום (שלישי) באופן רשמי את חוזהו כמאמן נבחרת צרפת בשנתיים נוספות, עד 2022, והוא יהיה האיש שיוביל את הטריקולור גם למונדיאל בקטאר, שם תנסה אלופת העולם לשמור על התואר בו זכתה ברוסיה בשנה שעברה.

נשיא ההתאחדות נואל לה גראט רצה לחכות להבטחת המקום ביורו 2020 לפני שהתחיל במגעים עם דשאן לגבי הארכת החוזה, אבל הבהיר כבר בחודש אפריל: "אם נעלה, ברור שהוא ימשיך. כשמאמן מעפיל, אני תמיד נותן לו עוד שנתיים. זה מעניק ביטחון". היום הבהיר: "אין ספק באשר לתוצאות, זה הצעד ההגיוני".

מאמן נבחרת צרפת, דידייה דשאן. רויטרס
עכשיו רוצה גם זכייה ביורו כמאמן. דידייה דשאן/רויטרס

דשאן בן ה-51, קפטן נבחרת צרפת בעבר שזכה כשחקן בגביע העולמי ב-1998 ואחרי שנתיים גם ביורו, ישלים בכך עשור כמאמן הנבחרת, אחרי שהחליף את חברו לורן בלאן ב-2012. הארכת החוזה גם קבעה שדשאן יהיה המאמן שהחזיק בתפקיד בזמן הרב ביותר, כשהשיא הקודם היה שייך למישל הידאלגו (1976 עד 1984).

המאזן שלו ב-100 משחקים עומד על 65 ניצחונות, 18 תוצאות תיקו ו-17 הפסדים, כשביורו 2016 הביתי הפסיד בגמר לפורטוגל ובמונדיאל 2018 חגג עם 2:4 על קרואטיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully