וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומחי הווינר מעריכים: ברזיל הפייבוריטית לזכייה במונדיאל

ניימאר וחבריו מחזיקים ביחס הגבוה ביותר להנפת הגביע הנכסף בקטאר עם 1 ל-3.7, ארגנטינה שנייה עם 5, צרפת שלישית. ומה לגבי מלכי השערים?

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 7.11/ספורט1

כמה שחיכינו לו, והנה הוא מגיע - המונדיאל בקטאר יוצא לדרך, ואיתו יחסי הזכייה שקבעו מומחי ה-Winner לזוכה בגביע. הפייבוריטית, ולא בפעם הראשונה, היא ברזיל, שמקבלת יחס של 3.7. אחריה, ליאונל מסי וארגנטינה עם 5, ולאחר מכן מכן מחזיקת הגביע צרפת, עם יחס של 6.

אנגליה מדורגת רביעית עם יחס של 7. ספרד, ששלטה בכדורגל העולמי בעשור הקודם, עדיין חזק בתמונת הסיכויים, עם יחס של 7. הולנד מקבלת יחס של 10 ופורטוגל, במונדיאל האחרון של כריסטיאנו רונאלדו, גם כן בתמונת הסיכויים, עם יחס של 11.

ובגזרת ההפתעות, כי בכדורגל הכל יכול לקרות - דנמרק, עם אריקסן שחזר לכושר שיא, זוכה ליחס של 20. אורוגואי, שתמיד בולטת באיכויותיה, מקבלת יחס של 35, קרואטיה 40 וסרביה 60. ואם בכלל אתם מאמינים בהרפתקאות, אז זכייה של ערב הסעודית או קוסטה ריקה בתואר הנכסף תזכה אתכם ביחס של 500.

כדורים של מונדיאל 2022. Alexandre Schneider, GettyImages
זמן להמר/GettyImages, Alexandre Schneider

ומה בנוגע למלך השערים? הארי קיין פייבוריט עם יחס של 7, קצת לפני קיליאן אמבפה (8). ליאונל מסי וקארים בנזמה אחריהם עם 10, ניימאר עם 11 וכריסטיאנו רונאלדו עם 13. רומלו לוקאקו, לאוטרו מרטינס, גבריאל ז'סוס וממפיס דפאי עם יחס של 20 כל אחד, משלימים את הטופ 10.

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully