וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיד אחרי שזומן למונדיאל: חלוץ נבחרת ברזיל הציע נישואין

פדרו, השם המפתיע ברשימה, כרע ברך לאחר הקראת שמו. השוער השלישי זכה למסיבת הפתעה. טיטה: "לא באתי לרצות אנשים בטוויטר"

תקציר: ברזיל - טוניסיה 1:5/ספורט1

פרסום הסגל הסופי של נבחרת ברזיל למונדיאל בקטאר היום (שני) עורר לא רק תגובות בפן המקצועי, אלא גם מספר רגעים צבעוניים ומשעשעים במיוחד. מעל כולם בלט חלוץ פלמנגו, ששמו נכלל במפתיע ברשימה במקומו של כוכב ליברפול רוברטו פירמינו. פדרו בן ה-25 כרע ברך והציע נישואין לזוגתו, שניות ספורות אחרי שהתבשר כי המאמן הלאומי טיטה זימן אותו לגביע העולם, בסצנה שהתיעוד שלה הפך ויראלי ברשתות החברתיות.

הצעת הנישואין של פדרו אחרי הזימון למונדיאל

שוער פלמייראס, ווברטון, זכה למסיבת הפתעה לכבוד הכללתו בסגל, למרות שהוא מיועד להיות השוער השלישי בלבד וככל הנראה לא ישחק אפילו דקה בטורניר. גם קשר ניוקאסל ברונו גימראייש, ושחקן הכנף של מנצ'סטר יונייטד, אנטוני, חגגו את זימונם עם המשפחה והחברים ורגע הקראת שמותיהם על ידי טיטה זכה לתיעוד מצולם ברשתות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

מסיבת ההפתעה לכבוד ווברטון

16 שחקנים מתוך ה-26 בסגל יופיעו לראשונה במונדיאל, בעוד תשעה בלבד מתוך הרשימה לבשו את מדי נבחרת ברזיל גם ברוסיה 2018: אליסון, אדרסון, מרקיניוס, טיאגו סילבה, דנילו, קאסמירו, פרד, ניימאר וגבריאל ז'סוס.

דני אלבס שחקן נבחרת ברזיל עם מדליית זהב. רויטרס
הזימון שלו עורר הד גדול. דני אלבס/רויטרס

הזימון שמשך את מירב תשומת הלב היה זה של דני אלבס, אשר בגיל 39 מגיע אחרי עונה בה ספג ביקורת רבה על יכולתו בפומאס המקסיקנית והשתתף רק ב-12 משחקים, מה שלא ימנע ממנו להפוך לשחקן הכי מבוגר שמשחק בנבחרת ברזיל במונדיאל. טיטה הסביר את ההחלטה: "הקריטריונים בנוגע לאלבס הם כמו הקריטריונים של כל השאר - יכולת טכנית, ומצב פיזי ונפשי. הוא היה בכושר ירוד, אמרתי לו שהוא צריך לשפר את זה והוא ענה 'אני אעמוד במשימה'. הוא אותו דני אלבס ששיחק במשחקים האולימפיים ב-2021. הוא כשיר פיזית. המגנים שלנו לא מתפקדים כשחקני אגף, אלא כבוני משחק, והאיכות הטכנית שלו בפן הזה היא מרשימה. הוא לא יצטרך לרוץ 60-70 מטרים הלוך ושוב".

טיטה גם היה נחרץ מאוד בתגובתו לאלה שמבקרים אותו ואת הנבחרת: "לא באתי לכאן כדי לרצות אנשים בטוויטר, שאני אפילו לא יודע איזה אחוז מהעם הברזילאי הם מייצגים. אני מכבד דעות שונות, ואני לא כאן בשביל לשכנע אף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully