וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

yes נערכת לחודש הגדול של אוהדי הכדורגל, עם סרטי וסדרות כדורגל בחינם

מונדיאל 2022 שיחל בשבוע הבא בקטאר (20.11) ישודר לצופי yes+ ללא דיליי באמצעות הטכנולוגיה הייחודית yes+live שתוטמע בערוץ כאן 11 ובערוץ כאן 11 K4 ערוץ חדש שיעלה לקראת השידורים באפיק 511. ערוץ כאן 11 4K יהיה זמין ללקוחות yes בכל הפלטפורמות

רונאלדו שחקן נבחרת ברזיל לפני ליליאן תוראם שחקן נבחרת צרפת, גמר מונדיאל 1998. GettyImages
הרבה סיפורים מרגשים/GettyImages

מונדיאל 2022 שיחל בשבוע הבא בקטאר (20.11) ישודר לצופי yes+ ללא דיליי באמצעות הטכנולוגיה הייחודית yes+live שתוטמע בערוץ כאן 11 ובערוץ כאן 11 K4 ערוץ חדש שיעלה לקראת השידורים באפיק 511. ערוץ כאן 11 4K יהיה זמין ללקוחות yes בכל הפלטפורמות (yes+, לווין ו STINGTV) ללא תוספת תשלום. בנוסף תיפתח קטגורית VOD ללא תשלום בה ישודרו סרטי וסדרות כדורגל בלעדיים.

דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes ציין: "המונדיאל הוא אירוע הספורט הגדול בעולם והוא מושך אליו מיליוני צופים. על פי נתוני הצפייה ממונדיאל 2018, במשחקי חצי הגמר והגמר צפו למעלה מ- 50% מהלקוחות שלנו. החידוש בשידורים ב- 2022 הוא שמרבית הצופים יראו את המשחקים בשידורים על גבי האינטרנט (IP), על מנת למנוע דיליי בצפייה yes תטמיע את הטכנולוגיה המתקדמת yes+live בערוצים בהם ישודרו מרבית המשחקים".

לקראת המונדיאל תשדר yes שלל סרטי וסדרות כדורגל בערוץ VOD מיוחד ללא תוספת תשלום. בין הסרטים.

  • "ברזיל 2002" - סיפורה של הנבחרת האגדית - מההתמוטטות של רונאלדו וההפסד הטרגי לצרפת במונדיאל 1998 ועד הניצחון הגדול על נבחרת גרמניה במונדיאל 2002.
  • "איטליה 90: המונדיאל ששינה את העולם" - סדרה בת 3 פרקים - 21 מונדיאלים נערכו בהיסטוריה של הכדורגל, אבל רק אחד שינה את המשחק: המונדיאל האיטלקי ב-1990. זה היה ההתחלה של הסוף עבור הקריירה של מראדונה הפריצה הראשונה עבור מדינות שאינן כדורגל כמו אירלנד, האיחוד האמירויות וקוסטה ריקה. זה נשאר אחד האירועים הנצפים ביותר בהיסטוריה של הטלוויזיה, שהפכה כדורגלנים רבים לכוכבים ענקיים.
  • "איטליה - כשאנדרדוגים מנצחים במונדיאל" - ב-14 במאי 2006, הכדורגל האיטלקי נמחץ בגלל השערורייה הקשה ביותר שלו. ב-2 ביולי 2006, פחות מחודשיים לאחר מכן, הכדורגל האיטלקי בפסגת העולם: איטליה זכתה במונדיאל הרביעי שלה, כשהיא מנצחת את יריבתה, צרפת בגמר.
  • "רונאלדו" - על הקריירה והחיים האישים של כריסטיאנו רונאלדו.
  • "אני, פרנצ'סקו טוטי" - פרנצ'סקו טוטי חוזר אל נקודות בחייו כשהוא צופה בהם על מהסך יחד עם הקהל. תמונות, רגעי מפתח בקריירה שלו, סצנות מחייו האישיים וזיכרונות שמעולם לא שיתף בעבר.
  • "הרסט: הראשון והיחיד" - מספר את סיפורו של ג'ף הרסט, השחקן היחיד בהיסטוריה שכבש שלושה שערים (אחד מהם שנוי במחלוקת) במשחק גמר גביע עולמי (1966).
  • "הכדורגל הבריטי: יוצאים מעורם" - סרט ב-2 חלקים החושף ארכיונים עוצרי נשימה מהליגה האנגלית לצד סיפורים המציגים תחקיר תיעודי מצמרר על היחס המזלזל, המתעלל והגזעני כלפי שחקני הכדורגל השחורים משנות ה-70 ועד היום.
  • בנוסף ישודרו "עלייתה של הפרימייר ליג", "הבלתי-מנוצח: לאמן את ארסנל", "סר אלכס פרגוסון: לא נכנע לעולם", "עלייתה והתרסקותה של הסופר-ליג", "ליברפול: סוף הסערה", "אדן הזאר וכריסטיאן בנטקה: האיחוד", "בית"ר י-ם: טהורה לעד" ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully