וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן דומיננטית, הפרמיירליג שולטת, ארגנטינה מבוגרת

אקוודור הייתה האחרונה לפרסם את הסגל ועכשיו אפשר לנתח: כל שחקן חמישי מגיע מאנגליה, איראן הכי מבוגרת, האצ'ינסון שובר שיא, מוקוקו חוגג יום הולדת, קטאר עם לגיון זרים וליגת העל נותרה מיותמת

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 15.11/ספורט1

831 - שחקנים הוזמנו למונדיאל, יותר מבכל טורניר קודם, וההסבר הוא פשוט: הסגלים הוגדלו מ-23 שחקנים ל-26. אז למה 831 ולא 832 (32 נבחרות כפול 26 שחקנים)? כי איראן פרסמה סגל עם 25 שחקנים.

163 - שחקנים במונדיאל מגיעים מהליגות באנגליה (כולל הקבוצות מוויילס שהן חלק ממערכת הליגות באנגליה). 19.61 אחוזים - כלומר, כמעט כל שחקן חמישי בטורניר משחק בליגה באנגליה. הבאות בתור: ספרד (86), גרמניה (81), איטליה (70) וצרפת (58).

17 - שחקנים מגיעים מבאיירן מינכן, שהיא הקבוצה עם הייצוג הכי גדול במונדיאל בקטאר. אחריה ברצלונה ומנצ'סטר סיטי (16 כ"א), אל סאד הקטארית (15) ומנצ'סטר יונייטד (14). חשוב לציין שהנתונים הללו לא כוללים שחקנים מושאלים.

0 - ליגיונרים בסגלים של נבחרות קטאר וערב הסעודית. כל השחקנים של שתי הנבחרות מהמפרץ משחקים בליגות המקומיות, ללא יוצא מן הכלל. אנגליה עם ליגיונר אחד בלבד: ג'וד בלינגהאם מבורוסיה דורטמונד.

100 - אחוז. כל הסגל של נבחרת סנגל בנוי מליגיונרים, כלומר משחקנים מחוץ לליגה המקומית. והיא היחידה. בסגל של דנמרק יש ייצוג בודד לליגה המקומית: דניאל ואס מברונדבי.

שחקן נבחרת פורטוגל, ברנרדו סילבה, מול שחקן נבחרת שוויץ, גרניט ג'אקה. RvS.Media/Basile Barbey, GettyImages
19.61 אחוזים מהשחקנים במונדיאל מגיעים מהליגות באנגליה. ג'אקה וברנרדו סילבה/GettyImages, RvS.Media/Basile Barbey

39 - או יותר נכון, 39 שנים ו-285 ימים. זה הגיל (ביום פתיחת המונדיאל) של זקן שחקני השדה במונדיאל, קפטן נבחרת קנדה, אטיבה האצ'ינסון.

18 - הגיל המדויק של צעיר שחקני מונדיאל 2022 ביום הפתיחה, יוסופה מוקוקו מנבחרת גרמניה. חלוץ בורוסיה דורטמונד יחגוג יום הולדת ממש ביום הפתיחה.

28.9 - הגיל הממוצע של שחקני נבחרת איראן, לה יש את הסגל הכי מבוגר במונדיאל 2022. אחריה מקסיקו (28.5), ארגנטינה (27.9), ברזיל (27.8) וטוניסיה (27.8).

24.7 - הגיל הממוצע של שחקני נבחרת גאנה, לה יש את הסגל הכי צעיר במונדיאל. אחרי ארה"ב (25.2), אקוודור (25.6), ספרד (25.6) וסנגל (26.2).

3 - מאמנים מארגנטינה, פורטוגל וספרד כל אחת יעמדו על הקווים בגביע העולמי.

ארגנטינה: ליאונל סקאלוני (ארגטינה), גוסטבו אלפארו (אקוודור) וטאטה מרטינו (מקסיקו).

ספרד: לואיס אנריקה (ספרד), רוברטו מרטינס (בלגיה), פליקס סאנצ'ס (קטאר).

פורטוגל: פרננדו סנטוס (פורטוגל), קרלוס קיירוש (איראן), פאולו בנטו (דרום קוריאה).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אטיבה האצ'ינסון, שחקן נבחרת קנדה. Vaughn Ridley, GettyImages
שחקן השדה הכי מבוגר במונדיאל בקטאר. האצ'ינסון/GettyImages, Vaughn Ridley

70 - שחקנים מגיעים מקבוצות איטלקיות והליגות מארץ המגף הן המיוצגות הגדולות ביותר בלי שהנבחרת המקומית משתתפת במונדיאל. הבאה בתור היא טורקיה, ששולחת 19 "נציגים" לקטאר.

10 - שחקנים מתוך ה-26 בסגל של קטאר לא נולדו במדינה. יש שם שני עיראקים, שני סודנים, אלג'יראי, פורטוגלי, צרפתי, בחרייני, גנאי ומצרי.

3 - נבחרות בחרו לזמן לסגל שלהן ארבעה שוערים ולא שלושה: שוויץ, איראן וטוניסיה.

19 - משחקים יש לליאונל מסי במונדיאלים, יותר מכל כדורגלן אחר בטורניר הנוכחי. אחריו כריסטיאנו רונאלדו עם 17 ופרננדו מוסלרה, תומאס מולר ומנואל נוייר עם 16 כל אחד. אם ארגנטינה תגיע לגמר (או למשחק על המקום השלישי) ומסי ישותף לכל אורך הטורניר, הוא יעבור את לותר מתיאוס, יגיע ל-26 ויהפוך לשיאן ההופעות בכל הזמנים. לרונאלדו ושות' אין סיכוי לעשות את זה.

0 - נציגים לליגת העל. בפעם הראשונה מאז מונדיאל 1998, אף לא אחד מהשחקנים בגביע העולמי רץ ובועט בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully