וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בעיתונאי מותקף בשידור חי בקטאר: "רוצה לשבור את המצלמה?"

רסמוס טאנטהולדט הדני שידר למדינתו מהרחוב בקטאר, מקומיים הסתירו את מצלמתו וגם הצגת המסמכים לא מנעה הסלמה: "הזמנתם את כל העולם לכאן, למה אי אפשר לצלם פה"?

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.11/ספורט1

מונדיאל 2022 עשה היסטוריה עוד לפני שריקת הפתיחה, כאשר הוא יהיה גביע העולם הראשון אי פעם שנערך במזרח התיכון. קטאר, המדינה הערבית הראשונה שזוכה לארח את הטורניר היוקרתי, הייתה נתונה לביקורות רבות בשנים שחלפו מאז שנבחרת להיות המארחת, ובימים שלפני הטורניר אנו עדים להתנגשות ראשונה בין העיתונאים הזרים לבין האוכלוסייה המקומית.

העיתונאי הדני רסמוס טאנטהולדט הצטלם לדיווח בשידור חי לטלוויזיה בארצו, כשלפתע הגיעו למקום מספר גברים מקומיים שלא היו מרוצים מהעובדה שטאנטהולדט הצטלם באמצע הרחוב. אחד המקומיים הסתיר את המצלמה הדנית, ומיד התפתח עימות מילולי בין הצדדים.

"הזמנתם את כל העולם להגיע לכאן, למה אנחנו לא יכולים לצלם פה? זה מקום ציבורי", שאל הדני. לאחר מכן הוא הציג בפני הקטארים את תעודות העיתונאי והאשרות שלו, אך גם זה לא הרגיע את המתח. הקטארים איימו להזיק למצלמה של טאנדהולדט שהגיב בסערה: "אתה יכול לשבור את המצלמה, רוצה? אתה מאיים עלינו בשבירה של המצלמה".

טאנטהולדט שיתף לאחר מכן בטוויטר שהוא קיבל התנצלות לאחר האירוע, אך תהה: "האם אותו הדבר יקרה לעיתונאים נוספים?" נדמה שרק ימים יגידו.

  • עוד באותו נושא:
  • קטאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully