וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא רונאלדו: פורטוגל חגגה עם 0:4 על ניגריה

צמד של פרננדש (9 ו-35 בפנדל), ראמוס (83) ומריו (84) העניקו לנבחרת של סנטוס ניצחון בניסוי הכלים האחרון לפני המונדיאל. שוויץ הפסידה 2:0 לגאנה

תקציר משחק הכנה: פורטוגל - ניגריה 0:4/ספורט1

ללא כריסטיאנו רונאלדו החולה, אבל עם שאר הכוכבים בהרכב, נבחרת פורטוגל גברה 0:4 על ניגריה במשחק הכנה אחרון שנערך בליסבון, לפני ההמראה לקטאר.

בזמן שעננת הכוכב הפורטוגלי והראיון הפרובוקטיבי שלו מרחפת מעל אלופת יורו 2016, פרננדו סנטוס בחר לעלות עם אנדרה סילבה במקומו בהרכב, וראה את ברונו פרננדש (9) מעלה את הנבחרת שלו ליתרון מבישול של דיוגו דאלוט. בדקה ה-35 כדור של ברנרדו סילבה פגע ביד של שחקן הגנת האורחים, והקשר של מנצ'סטר יונייטד השלים צמד עם בעיטה מדויקת מהנקודה הלבנה. סנטוס ערך שינויים רבים במחצית השנייה וראה את גונסאלו ראמוס (83) וז'ואאו מריו (84) מצטרפים לחגיגה עם צמד שערים תוך דקה. ניצחון קליל לפורטוגל, שישה ימים לפני משחק הפתיחה מול גאנה.

הרכב נבחרת פורטוגל: רוי פטריסיו, דיוגו דאלוט, רובן דיאס, אנטוניו סילבה, נונו מנדס, ברונו פרננדש, וויליאם קרבאליו, אוטאביו, ז'ואאו פליקס, ברנרדו סילבה, אנדרה סילבה.

שחקני נבחרת פורטוגל חוגגים. רויטרס
חגגו על ניגריה. שחקני נבחרת פורטוגל/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 9: גול! מסירה נהדרת של ז'ואאו פליקס מצאה את דיוגו דאלוט על קו ימין. המגן פרץ לרחבה והוציא כדור רוחב לברונו פרננדש שבעט בקלות את הראשון של המארחים. 0:1 לפורטוגל!

דקה 35: גול! כדור של ברנרדו סילבה פגע ביד של שחקן הגנת ניגריה, השופט הצביע על הנקודה הלבנה וברונו פרננדש השלים צמד. 0:2 לפורטוגל!

דקה 83: גול! כדור עומק שהגיע לרפאל גריירו שם אותו באחד על אחד מול השוער הניגרי, אך המגן בחר למסור לגונסאלו ראמוס שכבש מול שער ריק. 0:3 לפורטוגל!

דקה 84: גול! כדור רוחב של ז'ואאו פליקס עבר דרך העקב של גונסאלו ראמוס עד ז'ואאו מריו שדחק מקרוב את השער הרביעי. 0:4 לפורטוגל!

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ברונו פרננדש, שחקן נבחרת פורטוגל. רויטרס
צמד לקשר של מנצ'סטר יונייטד. פרננדש/רויטרס
שחקן נבחרת שווייץ, פביאן שר. RYAN LIM/AFP, GettyImages
שחקן נבחרת שווייץ, פביאן שר/GettyImages, RYAN LIM/AFP

גאנה - שוויץ 0:2

במשחק שהיווה את ניסוי הכלים האחרון של שתיהן למונדיאל בקטאר, נבחרת גאנה ניצחה 0:2 את נבחרת שווייץ במפגש שהתקיים באבו דאבי. בלם סאות'המפטון מוחמד סליסו כבש בנגיחה את שער הבכורה שלו במדי "הכוכבים השחורים", והעלה את גאנה ליתרון בדקה ה-70. תוך ארבע דקות בלבד, אנטואן סמניו מבריסטול סיטי הבקיע את ה-0:2 אחרי פריצה אדירה של קמאלדין סולמאנה באגף שמאל. תומאס פארטיי קיבל מנוחה אצל המנצחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully