וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולארי: "אם היינו משחקים שוב מול גרמניה, לא הייתי משנה דבר"

מאמנה של ברזיל ב-7:1 ההיסטורי הודה ששחקניו היו "המומים ומפוחדים", אך סייג: "זה היה משחק של 1 ל-100". וגם: מה פגע בסלסאו באותו מונדיאל?

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 17.11/ספורט1

ביום ראשון הודיע לואיז פליפה סקולארי בן ה-74 על סיום קריירת האימון שלו, במהלכה הצעיד את נבחרת ברזיל לזכייה במונדיאל 2002, ומאידך גם היה חתום על התבוסה הביתית ההיסטורית - 7:1 לגרמניה במונדיאל 2014. בספר החדש של עיתונאי ה"אינדפנדנט" כריס אוואנס, סקולארי התייחס להשפלה ההיא וסיפק אמירה מפתיעה משהו.

"אם הייתה לי הזדמנות לקיים את המשחק ההוא פעם נוספת, לא הייתי משנה שום דבר מבחינת הכנה וטקטיקה", הצהיר המאמן הפורש. "כולנו יודעים שזה היה משחק של 1 ל-100 - אולי ל-1,000 - משהו אבסורדי שקרה, אז אפילו אם הייתי יכול לחזור ולשנות את הקבוצה על בסיס המידע שאספנו על גרמניה, היינו עושים שוב את אותו הדבר".

שחקן נבחרת ברזיל, אוסקר, אחרי התבוסה בחצי גמר מונדיאל 2014. רויטרס
המומים ומפוחדים. שחקני ברזיל בתום התבוסה/רויטרס

סקולארי, שהודה כי שחקני הסלסאו היו "המומים ומפוחדים" מעוצמתה של המאנשאפט שעלתה ליתרון 0:5 תוך חצי שעה של משחק, הצביע על דבר היה אחד שהוא היה משנה באותו גביע עולמי שנערך במולדתו: הציפיות.

"עבור הברזילאים, המונדיאל הוא הטורניר הכי גדול ששחקן או מאמן יכול לדמיין. יש רק מטרה האחת - להיות אלופים. ברזילאים לא מקבלים מקום שני", הסביר, "התובענות והלחץ לזכות במונדיאל בברזיל הייתה עצומה ושונה מאוד לעומת הטורניר ב-2002. ב-2014 היינו מוכרחים לזכות, לחץ כזה יכול לפגוע באיכות הביצועים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully