וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה העדיפה לישון במעונות סטודנטים, מסי קיבל חדר לבד

האלביסלסטה ויתרו על מלונות יוקרה בקטאר והסיבה לכך מפתיעה, "הפרעוש" - שלא כמו ערן זהבי בישראל - קיבל את מבוקשו. וגם: ניקולס גונסאלס וחואקין קוראה נגרעו מהסגל

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 17.11/ספורט1

ערן זהבי עזב את נבחרת ישראל לפני כחודשיים מכיוון שהמנהל המקצועי יוסי בניון סירב לבקשתו להיות לבד בחדר, גם הצעת החלוץ לממן מכיסו את את החדר הפרטי נתקלה בסירוב והוא ככל הנראה סיים את דרכו בנבחרת ישראל בנסיבות די מוזרות ושונות, אבל לא בפעם הראשונה אנו למדים שהוא לא היחיד שדורש וזוכה לישון לבד.

הערב (חמישי) פורסם ב"מייל אונליין" על כך שנבחרת ארגנטינה ויתרה על מלונות יוקרה ובמקום זאת העדיפה להשתכן במעונות סטודנטים בקטאר, כדי שהשחקנים והצוות יוכלו ליהנות ממרחבים פתוחים ואותם לנצל במהלך גביע העולם לקיום ארוחות ברביקיו מסורתיות שייסעו להם בניסיון לזכות בגביע העולמי לראשונה מאז 1986.

הארגנטינאים העדיפו לשמור על המסורת ולקיים ערבי אסאדו במקום לישון במתחמים סגורים, יוקרתיים ומפוארים, לשמחתם של השחקנים שכמובן ייהנו משף פרטי שהגיע איתם לקטאר וילווה אותם לכל אורך התחרות, אבל במקביל לפרסום בממלכה חשפו ב"אולה" הארגנטינאי תמונות ראשונות מאותו מעון סטודנטים שעוצב במיוחד לקראת הגעת האלביסלסטה ובין התמונות גם נחשפו חדרי השחקנים - וכך גילו אנשי התקשורת כי ליאונל מסי ישן לבדו לראשונה בטורניר גדול של פיפ"א.

ב"אולה" בדקו מדוע הכוכב קיבל חדר לבדו, היחיד מבין כל שחקני האלביסלסטה ולראשונה בקריירה שלו בתחרויות הגדולות עם ארגנטינה: עד היום הוא היה רגיל לחלוק חדר עם סרחיו אגוארו שפרש, ועוד קודם לכן כמו במונדיאל 2010 עם חואן סבסטיאן ורון, אבל להוציא משחקי מוקדמות, זו הפעם הראשונה שבה הוא זוכה לקבל חדר לבד לאורך טורניר שלם. הסיבה לשינוי? לפי הפרסום, מסי ביקש להימנע מציוות של שותף חדש אליו יצטרך להתרגל כדי שיוכל להישאר מרוכז וממוקד. אם נחזור רגע לכדורגל שלנו, סיבות כמעט זהות לאלו של זהבי שהוצא מהסגל.

בתוך כך ולא פחות חשוב, נבחרת ארגנטינה הודיעה הערב על שינוי בסגל שלה למונדיאל: ניקולס גונסאלס, קשר פיורנטינה שנפצע, נגרע מהסגל של ליאונל סקאלוני בלית ברירה ובמקומו זומן אנחל קוראה מאתלטיקו מדריד. גם חואקין קוראה לא כשיר ב-100 אחוז ויפספס את הטורניר, טיאגו אלמאדה בן ה-21 מאטלנטה יונייטד יחליף אותו, אחרי שהשחקן ערך את הבכורה שלו במדי האלביסלסטה רק בחודש ספטמבר האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully