וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשק הסודי: נבחרת ארגנטינה הגיעה לקטאר עם 900 ק"ג של בשר

"אסאדו זה יותר מסתם אוכל - זה יוצר אווירה של אחדות. זה חלק מהתרבות שלנו", אמר סקאלוני. גם אורוגוואי הגיעה מצוידת היטב

תקציר ה-0:3 של ארגנטינה על ג'מייקה, כולל צמד של ליאו מסי/ספורט1

נבחרת ארגנטינה מגיעה למונדיאל 2022 עם ציפיות בשמים. אומה שלמה חולמת לראות את ליאונל מסי מניף את הגביע, ככל הנראה במונדיאל האחרון שלו, ובכך שם חותמת על קריירה מופלאה עם זכיה בטורניר הגדול מכולם. לצד ההכנות המקצועיות, מתברר שהאלביסלסטה ביצעו גם לא מעט הכנות מנהלתיות לקראת הטורניר.

המשלחת הארגנטינאית, הכוללת 72 איש, הגיעה לקטאר ביום חמישי מלווה ב-900 ק"ג של בשר, לא פחות. צריכת הבשר השנתית בארגנטינה עומדת על 93.7 ק"ג לנפש - הכי גבוהה בעולם - וגם במונדיאל, מקווים במשלחת שהטעמים המוכרים של הבית יסייעו לשחקנים לעמוד בציפיות.

"האוכל האהוב עלי הוא אסאדו", אמר המאמן הלאומי ליאונל סקאלוני. "זה יותר מסתם אוכל - זה יוצר אווירה של אחדות. זה חלק מהתרבות שלנו כארגנטינאים. במהלך הארוחה אנחנו מדברים, צוחקים, נרגעים ומתחברים אחד עם השני. זה לאו דווקא קשור לבשר, למרות שאנחנו אוהבים אותו - זה פשוט להיות חלק מקבוצה".

אנחל די מריה נבחרת ארגנטינה חגיגה. רויטרס
עכשיו נותר רק לזכות בטורניר. די מריה והחברים/רויטרס

גם אורוגוואי הגיעה לקטאר עם כמות בשר זהה. "המשלחת שלנו מלווה בתזונה הטובה ביותר", התגאה נשיא ההתאחדות איגנסיו אלונסו. "יש לנו את הבשר של אורוגוואי - הבשר הטוב בעולם".

לעומתן, ברזיל הגיעה עם לא מעט קפה מקומי ותבלינים שיזכירו את הבית, כמו גם עם 30 ק"ג של קמח קסבה, כדי להכין את המאכל הפופולרי בקרב הנבחרת, פארופה (מעין דייסה, אליה מוסיפים בדרך כלל בשר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully