וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויניסיוס: "לשחק לצד ניימאר זה חלום, הערצתי אותו כילד"

כוכב ריאל מדריד סיפר מה למד מחברו לנבחרת ברזיל ובנזמה והתייחס גם לסטיגמה הכואבת על הברזילאים: "עצוב מה שהדור לפני עבר"

תקציר: ברזיל - טוניסיה 1:5/ספורט1

לאחר שנה מושלמת במהלכה סייע לריאל מדריד לזכות בליגת האלופות ובליגה הספרדית, מתייצב ויניסיוס למונדיאל עם ציפיות ללכת עד הסוף גם בקטאר.

כוכב הבלאנקוס עתיד לפתוח בחלק ההתקפי של נבחרת ברזיל לצד ניימאר, אלילו. "זה חלום", אמר, "הערצתי אותו כילד. מה שהוא עושה כמנהיג חשוב עבורנו מאוד. הוא עוזר לנו ואנחנו יכולים גם לעזור לו. הוא עבר כל כך הרבה כשחקן צעיר, הוא שיחק מגיל כל כך צעיר והתמודד עם המון לחץ. הוא זה שמקל כיום על הדור הצעיר".

ויניסיוס עומד במרכז הדור הצעיר הזה, ונעזר בדור שהיה לפניו. "אני מאוד אוהב להקשיב", סיפר. "אני אוהב ללמוד משחקנים ותיקים יותר כמו ניימאר וקארים בנזמה. לחץ? מבחינתי להתמודד עם לחץ תמיד היה קל, תמיד הייתי קר רוח. זה עוזר לי שאני יכול ללמוד מכל השחקנים הגדולים האלה, בברזיל ובריאל".

בין היתר, למד ויניסיוס איך להתמודד עם כל כך הרבה עבירות: "כשאתה הופך לשחקן חשוב, היריבים באים לקראתך וצריך להתמודד. למדתי הרבה מניימאר כשהוא שיחק בברצלונה, כי הוא גם סבל. גם כריסטיאנו רונאלדו סבל הרבה. בנזמה אמר לי להישאר רגוע, כי אם רודפים אחריך, כנראה שאתה חשוב ומפחדים ממך. כן, יכול להיות שאיפגע, אבל אני מוכן לאתגר".

שחקן נבחרת ברזיל ויניסיוס. Chris Ricco, GettyImages
"אם רודפים אחריך, כנראה שאתה חשוב". ויניסיוס/GettyImages, Chris Ricco

שחקן הכנף אף נדרש לסטיגמה שהיתה, ואולי עדיין קיימת, על חלק מהשחקנים הברזילאים, לפיה הם לא מספיק מקצוענים: "עצוב לי לראות איך ביקרו את הדור הקודם, זה לא הוגן כי הם נתנו כל כך הרבה לענף. צריך לחגוג את ההישגים שלהם. עם זאת, חשוב עבורנו שלא נחזור על אותם טעויות, ושנפתח את התדמית שלנו. הדור הצעיר למד הרבה מהדור הוותיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully