וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרשנים באנגליה כבר לא מאמינים בנבחרת: "הציפיות של כולם ירדו"

עודכן לאחרונה: 18.11.2022 / 19:12

רק פרשן אחד בסקרים של BBC וסקיי בחר בנבחרת שלושת האריות כאלופה הבאה. נוויל: "יעופו ברבע הגמר". ברזיל הפייבוריטית הברורה

סיכום אירועי היום בספורט, 18.11/ספורט1

באופן מסורתי, מגיעה נבחרת אנגליה לטורנירים גדולים עם ציפיות כמעט מופרכות של מדינה שלמה. הפעם, כך נראה, נבחרת שלושת האריות מודעת לכך שיש פייבוריטיות גדולות ממנה - וכך גם אנשי התקשורת בממלכה.

ב-BBC שאלו 13 פרשנים ופרשניות - מרביתם שחקני ושחקניות עבר - איזו נבחרת תלך עד הסוף, ורק אחת בחרה באנגליה: פארה וויליאמס. שבעה הלכו עם ברזיל, שלושה עם ארגנטינה ושניים עם צרפת.

גם פרשני סקיי הסכימו - ג'יימי קראגר, ג'יימי רדנאפ וגארי נוויל מאמינים שאנגליה תיעצר ברבע הגמר. "נראה שאנגליה תעשה מה שמצפים ממנה בשלב הבתים, צרפת תעשה את אותו הדבר ואז הן ייפגשו ברבע הגמר, ואני לא חושב שאנגליה יכולה לנצח", אמר נוויל. "עם זאת, החבורה הזו, והמאמן הזה, יכולים להילחם, ואולי לנצח בפנדלים. אני חושב שיש סיכוי, אבל צרפת חזקה יותר".

רדנאפ הוסיף: "אני חושב שהיכולת בליגת האומות קצת הורידה את הציפיות של כולם. אני מקווה לטעות, ואולי נצבור קצת מומנטום בפתיחה. אולי אם נצבור את האמונה והביטחון זה יהיה אפשרי, כי הטורניר הזה פתוח לרווחה".

מאמן נבחרת אנגליה גארת' סאותג'ייט עם אריק דייר. רויטרס
רבע גמר, לא יותר. סאות'גייט ודייר/רויטרס

נוויל הלך עם הקונצנזוס והימר על ברזיל כזוכה: "אנחנו תמיד מרגישים פה שיש לנו את השחקנים הכי טובים, אבל כשמסתכלים על הסגל של ברזיל, חושבים, 'אלוהים ישמור, מאיפה כל אלה הגיעו?'. יש להם שחקנים מאוד מיוחדים. אני מלא ביטחון שהם יזכו".

אלן שירר דווקא חושב שליאונל מסי יניף את הגביע: "זו תהיה דרך מופלאה עבור השחקן הטוב בעולם להיפרד. זה רגע שיגדיר אותו - ככל הנראה השחקן הטוב ביותר שראינו, עם הדבר האחד שהיה חסר לו בהשוואה למראדונה".

יורגן קלינסמן התלבט בין שתי הגדולות של דרום אמריקה, ולבסוף בחר בברזיל: "כולם יודעים כמה מיוחד זה יהיה עבורי מסי לזכות, אבל לברזיל יש כל כך הרבה איכות בכל עמדה. התרשמתי מהם מאוד, הם באים לזכות ולדעתי זה גם מה שיקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully