וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין פייבוריטית": סקאלוני מנסה להוריד לחץ ושולח מסר למסי

מאמן ארגנטינה יודע: "המונדיאל אכזרי, כל טעות יכולה להעיף אותך". על יחסי הכוחות: "יש כעשר נבחרות שיכולות לזכות, הטורניר שוויוני יותר מקודמיו". צפירת הרגעה בגזרת הפצועים

סיכום אירועי היום בספורט, 18.11/ספורט1

מונדיאל 2022 ייצא לדרך כבר מחר (ראשון) עם משחק הפתיחה בין המארחת קטאר לאקוודור, אך בארגנטינה העיניים נשואות ליום שלישי (12:00), אז האלביסלסטה תפגוש את ערב הסעודית במשחק שיפתח את בית ג'.

כידוע, הציפיות מהנבחרת הן בשמיים. מדובר בגביע העולם החמישי (וככל הנראה האחרון) של ליאונל מסי, ונדמה שהמאמן ליאונל סקאלוני הצליח הפעם לגבש סביב הכוכב יחידה מגובשת ומלוכדת. שנה וחצי אחרי הזכייה בקופה אמריקה, התואר הראשון של הנבחרת במאה הנוכחית, כעת בדרום אמריקה מכוונים לגביע הנוצץ מכולם.

עבור המאמן סקאלוני יהיה זה מונדיאל שלישי, אחרי שב-2006 נכלל בסגל כשחקן ולפני ארבע שנים שימש כעוזרו של חורחה סמפאולי. מניסיונו האישי, סקאלוני למוד האכזבות בגביע העולם סיפר עד כמה הטורניר הזה הוא שברירי: "הדבר הכי חשוב שנדע הוא שבמונדיאל כל טעות, פציעה או אירוע יכולה להעיף אותך. המונדיאל אכזרי ולא הוגן עבור אלה ש'מגיע להם'. יש מקרים בהם הנבחרות שמגיעות לגמר אינן אלה שהראו עליונות מול האחרות, אבל ההתפתחות שלהן מפתיחת הטורניר איפשרה להן להגיע עד לסוף".

מאמן נבחרת ארגנטינה ליונל סקאלוני. Alexandre Schneider, GettyImages
הציפיות בשמיים. סקאלוני/GettyImages, Alexandre Schneider

ארגנטינה מסומנת כאחת המועמדות הבכירות ללכת עד הסוף בטורניר, סקאלוני מנסה לצייר תמונה אחרת: "אני לא מעז להגיד שבמונדיאל יש פייבוריטית, זה בלתי אפשרי. יש כל כך הרבה נבחרות חזקות, כאלה שאתה יכול לפגוש משמינית הגמר ועד הגמר. יש בערך עשר נבחרות שמסוגלות לזכות, הטורניר הנוכחי שיוויוני הרבה יותר מקודמיו".

סקאלוני אף העביר מסר למסי, ואולי ניסה להוריד ממנו קצת לחץ: "כמו כל שער השחקנים, הוא קודם כל צריך להינות ואני בטוח שהוא ישחק כפי שאני רגילים לראות אותו. לא אומרים לו שום דבר חוץ מזה. לא רק הארגנטינאים רוצים לראות אותו ממשיך לשחק, אלא כל אוהדי הכדורגל בעולם". המאמן התייחס גם לסרטונים שפורסמו מחדר ההלבשה לפני גמר הקופה אמריקה ולנאום הסוחף של מסי: "טוב שהסרטונים האלה פורסמו, מצטמררים כשרואים מה הוא מעביר לשחקנים. הוא תמיד היה שם כדי להגיד את המילה הנכונה".

בנוגע לסגל עצמו, ארגנטינה יכולה לנשום לרווחה בנוגע למצבת הפצועים. ניקולס גונסאלס וחואקין קוריאה הפצועים אמנם שוחררו מהסגל, אך שני שחקנים שגם כן היו במירוץ נגד הזמן כדי להיות כשירים - אלחנדרו גומס ומרקוס אקוניה - מגיעים מוכנים לטורניר. בנבחרת גם היה חשש קל מכיוון כריסטיאן רומרו, פאולו דיבאלה ולאוטרו מרטינס, אך אותן חששות נעלמו כלא היו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

ארגנטינה כאמור תפתח את שלב הבתים בשלישי הקרוב מול ערב הסעודית. בשבת (21:00) תפגוש את מקסיקו, וברביעי שלאחר מכן (21:00) תשחק נגד פולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully