וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיטה עדיין בדילמה: ההרכב המסתמן של נבחרת ברזיל במונדיאל

ויניסיוס ג'וניור מתנדנד, הדבר ישפיע על מיקומו של ניימאר וגם במרכז השדה רק מקומו של קאסמירו נראה מובטח. כיצד ישחקו הסלסאו בקטאר?

סיכום אירועי היום בספורט, 18.11/ספורט1

ברזיל היא אחת האחרונות לנחות על אדמת קטאר מבין 32 הנבחרות שהעפילו, עד כה ערכה מחנה אימונים קצר בטורינו שבאיטליה, ועל פי הכתבים שסיקרו את אימוני הסלסאו בימנים האחרונים, המאמן טיטה עדיין מתלבט בכל הנוגע להרכב.

נראה כי מי שמתנדנד בין ההרכב לספסל הוא ויניסיוס ג'וניור, שחקן ריאל מדריד. טיטה צפוי להמשיך עם מערך 4-1-4-1, כפי שהיה במוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה, אולם ההתלבטות הגדולה היא אם לעלות בקישור עם קאסמירו, לוקאס פאקטה, ניימאר וראפיניה יחד עם ויניסיוס שמתורגל בצד שמאל, או שמא לשחק בהרכב מעט הגנתי יותר כך שמהמרכז לצד שמאל יוסט ניימאר, לקאסמירו יסייעו אחד מבין פרד וברונו גימראייש וכמובן שוויניסיוס במצב כזה מאבד את מקומו ב-11.

שחקן נבחרת ברזיל ויניסיוס. Chris Ricco, GettyImages
טיטה עדיין מתלבט. ויניסיוס ג'וניור/GettyImages, Chris Ricco

נכתב גם כי ישנה אופציה נוספת שעשויה בכל זאת להעניק לוויניסיוס את חולצת ההרכב גם אם יבחר טיטה לעלות עם שני קשרים אחוריים. בימים האחרונים מנסה מאמן הסלסאו את ויניסיוס ג'וניור גם בצד ימין וכך הוא עשוי לתפוס את מקומו של ראפיניה. בכל מקרה, סביר שאחד מהם יאבד את חולצת ההרכב במשחקים בהם טיטה יחליט לשחק בצורה מבוקרת יותר.

אם אכן כך יהיה, המשמעות היא שרישרליסון צפוי לקבל את הקרדיט ולעלות כחלוץ המרכזי. אתמול שחקן ההתקפה של טוטנהאם בלט באימון המסכם לפני היציאה לקטאר, אך ברזיל כידוע משופעת בשחקני התקפה ויהיה מעניין לראות כיצד טיטה יחליט לעלות במשחק הפתיחה של הסלסאו ביום חמישי נגד סרביה. לרשותו עומדים, בין השאר, גם אנטוני, רודריגו וגבריאל ז'סוס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

לאחר המפגש מול הסרבים, שני המשחקים הבאים של הסלסאו יהיו נגד שוויץ (28 בנובמבר) ונגד קמרון (2 בדצמבר). כידוע, ברזיל לא זכתה במונדיאל מאז 2002 והיא תקווה לשחזר את ההישג מלפני 20 שנה ולהניף את הגביע העולמי בפעם השישית בתולדותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully