וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטאר שכרה אוהדים כדי לייצר אווירה, וביטלה את ההסכם במפתיע

בעיות נוספות לפני פתיחת המונדיאל: אוהדים שהובטחה להם קצבה יומית עבור השתתפות באירועי הטורניר, קיבלו הודעה כי ההסכם הופסק והם נותרו ללא כסף. הסיבה? הסיקור התקשורתי

סיכום אירועי היום בספורט, 18.11/ספורט1

אירוע מוזר נוסף התרחש רגע לפני שריקת הפתיחה מחר (ראשון) של מונדיאל 2022 שבקטאר, כאשר רשויות המדינה המארחת פעלו להוציא את האוהדים הבריטיים ולבטל את התשלום עבור השתתפותם כשגרירי הטורניר בטקס הפתיחה ובאירועים סביב המונדיאל.

אוהדים שטסו לקטאר כחלק מהתוכנית של מארגני הטורניר ונציגי המדינה קיבלו הודעה ששהותם במדינה התבטלה וכי עליהם לעזוב את המונדיאל. האחראים על אוהדים אלו גייסו אותם והציעו להם אירוח, כניסה למתחמים ולאירועים בחינם, כאשר בתמורה הם יראו התלהבות לצד האוהדים האורחים משאר המדינות ויפיצו ברשתות החברתיות תכנים התומכים בקטאר ובמונדיאל במדינה. כעת, התשלום היומי אותו קיבלו בשביל אוכל, שתייה ודברים נוספים, בוטל לפני מספר ימים והרשויות האשימו את הביקורת של התקשורת העולמית והרשתות החברתיות על הכסף שקיבלו האוהדים רק כדי "להוציא שם טוב למונדיאל בקטאר".

אוהדים מונדיאל 2022. רויטרס
עוד בעיות במונדיאל. אוהדים בקטאר/רויטרס

הרעש שנוצר סביב הסיפור גרם למארגנים להוציא הודעה לאוהדים שבוטלה להם הקצבה היומית, בה נאמר: "בעקבות התפתחויות ברשתות החברתיות ואמצעי המדיה השונים, מטרתנו היא לשמור על האוהדים המטיילים לקטאר מההצהרות המוטעות לגבי 'אוהדים המקבלים תשלום עבור הטיול'. לפיכך, הקבצה היומית לא תינתן יותר. הקצבה נועדה להעלאה קטנה בכספים האישיים שלכם, כדי לסייע לכם במהלך שהותכם". חלק מאוהדים שטסו בתשלום, כעת מודאגים איך הם יצליחו לשלם על המשך שהותם במדינה המארחת.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
רחובות קטאר מונדיאל 2022. פז חסדאי
ללא קצבה עד סיום הטורניר. תיירים בקטאר/פז חסדאי

משחק הפתיחה של מונדיאל 2022 ייצא לדרך עם המפגש בין קטאר המארחת לאקוודור במסגרת בית א'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully