וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסה גאיה הוצא מסגל ספרד בעקבות פציעה, אך נמצא כשיר בולנסיה

מגן הנבחרת המריא חזרה מקטאר לאחר שאנריקה זימן את באלדה במקומו. עם הגעתו למועדון גילה שהקרסול שלו החלים וכי היה מוכן למשחק מול קוסטה ריקה: "לא חוויתי דבר כזה בשום מקום. מנסה להבין את הסיטואציה, אבל זה קשה"

תקציר: ירדן - ספרד 3:1/ספורט1

בעוד ארבעה ימים נבחרת ספרד תפגוש את נבחרת קוסטה ריקה למשחק הפתיחה שלהן במונדיאל 2022 במסגרת בית ה'. לואיס אנריקה הודיע ביום שישי שאלחנדרו באלדה, מגנה השמאלי של ברצלונה, יחליף את חוסה גאיה שלא נמצא כשיר במאת האחוזים לשריקת הפתיחה עבור ה'לה רוחה'. כעת, מתברר כי קפטן ולנסיה עבר מסע ארוך לקטאר וחזר לספרד, רק כדי לגלות בבדיקות שהוא כשיר ומסוגל לשחק כבר ביום רביעי, אך זה מאוחר מדי עבור המגן הספרדי.

חוסה גאיה, מגנה השמאלי של ולנסיה, המריא לקטאר על מנת להצטרף לסגל הנבחרת הספרדית, זאת תחת עננה של ספק לגבי כשירותו, ולאחר שנחת גילה ממאמן הנבחרת כי הוא הוציא אותו מהסגל וזימן במקומו את אלחנדרו באלדה. גאיה, על פי דיווחים בספרד, לקח קשה את האירוע והמסע שעבר, אך עוד יותר הופתע לגלות בחזרתו לספרד שפציעתו אינה חמורה. לפי גורמים במועדון, הקפטן לא הראה סימנים של כאב או אי-נוחות בקרסול הכביכול פצוע, ובבדיקות רפואיות שערך הוא עבר בהצלחה וללא תסמינים של פציעה. המשמעות מכך - חוסה גאיה כשיר ליום רביעי למשחק מול קוסטה ריקה, אך כמובן שנגרע כבר מהסגל ולא ייקח חלק.

חוסה גאיה, שחקן ולנסיה. GettyImages
מתוסכל מאוד. חוסה גאיה/GettyImages

בהסבר של אנריקה לגאיה, המאמן הספרדי אמר שהפציעה שלו היא 'קטנה יחסית'. מולנסיה נמסר שמצב הקרסול של המגן הוא מעט רגיש, אולם לא מוציא אותו מכשירות מלאה. גאיה היה מתוסכל אחרי האירוע ואמר: "לא בנבחרת ולא בכל קבוצה בה שיחקתי חוויתי דבר כזה. אני מנסה להבין את הסיטואציה, אבל זה קשה מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

לוח המשחקים של נבחרת ספרד במונדיאל

ספרד - קוסטה ריקה (23.11)
ספרד - גרמניה (27.11)
יפן - ספרד (1.12)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully