וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תמונת העשור" של מסי ורונאלדו עלתה מיליונים, וכוללת מסר סמוי ו"גאוני"

שני כוכבי העל של הכדורגל העולמי שילבו כוחות ברגע נדיר ובעיתוי מיוחד, ויצרו תמונה איקונית שחרכה את הרשת. כעת מתבררים הפרטים מאחורי הקלעים: לואי ויטון שילמה סכומי עתק על שעת צילום, ו"שתלה" מסרים גם בפרטים הכי קטנים

דיווח מקטאר לקראת משחק הפתיחה/פז חסדאי

את אוהדי הכדורגל אפשר לחלק לשניים: אלה שמאמינים שליאונל מסי הוא הכדורגלן הכי גדול בדורו, ואלו שמשוכנעים שהתואר הלא רשמי מגיע לכריסטיאנו רונאלדו. את הדיון הנצחי וההשוואה הבלתי פוסקת בין השניים שנמשכת למעלה משני עשורים, הצליחה הצלמת המפורסמת אנני ליבוביץ ללכוד ולתמצת בפריים אחד, שכבר הפך לתמונה איקונית.

התמונה של שני ענקי הכדורגל יושבים זה לצד זה ומשחקים שחמט, שפורסמה אתמול (שבת) כחלק מקמפיין פרסומי של מותג האופנה "לואי ויטון" בעיתוי מושלם לפני המונדיאל (לחצו ללוח השידורים המלא), הפכה עד מהרה לויראלית. היא פורסמה אתמול לפנות ערב, ואחרי שמסי ורונאלדו שיתפו אותה ברשתות החברתיות, היא קיבלה כבר קרוב ל-80 מיליון לייקים בסך הכל. למרות שעוד לא עברו 24 שעות מרגע פרסום התמונה, היא כבר הפכה לתמונה הרביעית הכי פופולרית בתולדות אינסטגרם.

גם העיתוי של פרסום התמונה - ערב פתיחת המונדיאל שצפוי להיות ההזדמנות האחרונה של הכוכבים המתבגרים לזכות בגביע העולמי - הוסיף מימד של רגש לתמונה. חובבי הכדורגל ברחבי העולם אמנם זכו לראות את מסי ורונאלדו משחקים זה מול זה פעמים רבות, בעיקר כשהשניים כיכבו בברצלונה וריאל מדריד ונפגשו לעיתים קרובות במסגרת הליגה הספרדית, אבל למעשה הם מעולם לא צולמו יחד לקמפיין פרסומי, ודחו עשרות הצעות לאורך השנים.

אז מה גרם להם להסכים הפעם? כסף, כמובן. על פי דיווחים, הושקעו עשרות מיליונים בתמונה, שנוצרה תוך פחות משעה וככל הנראה צולמה בניו יורק. עם 497 מיליון עוקבים, רונאלדו הוא אושיית האינסטגרם מספר 1 בעולם כיום ועל פי פרסומים בעבר, הוא גובה מחיר עתק של קרוב ל-2.5 מיליון יורו בעבור כל פוסט. מסי שמתחזק את חשבון האינסטגרם השלישי הכי פופולרי בעולם, גובה 1.7 מיליון דולר לפוסט, וניתן רק לנחש כמה גבוה היה הסכום ש"לואי ויטון" שילמה לשניים לא רק כדי לפרסם אותם בחשבונות האישיים שלהם, אלא גם כדי להתייצב באותו מקום יחד ולהצטלם.

הצלמת המפורסמת אנני ליבוביץ' ידועה גם כן כאחת היקרות בתחומה, וגובה כ-70 אלף דולר לשעת עבודה. לכן ההערכות הן שהתמונה עלתה ל"לואי ויטון" לפחות 5 מיליון דולר, קרוב לוודאי שהרבה יותר. על פי הערכות מסוימות, הסכום נע בין 15 ל-20 מיליון דולר.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי עם שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
איחוד נדיר. מסי ורונאלדו יחד על כר הדשא/רויטרס

גולשים עירניים שמו לב להשקעה בפרטים הכי קטנים בתמונה. כך, למשל, המזוודה שמחזיקה את לוח השחמט שמשמש את מסי ורונאלדו בתמונה, היא למעשה העתק של המזוודה שנשאה את הגביע העולמי במונדיאל 2018, לפני שהונף על ידי נבחרת צרפת. הנוכחות של המזוודה בתמונה מסמלת למעשה את הקרב בין מסי לרונאלדו לא רק על הזכייה במונדיאל, אלא גם הקרב על התודעה והמורשת, ועל מי ייזכר בסופו של דבר כגדול הכדורגלנים בכל הזמנים.

בריאיון השנוי במחלוקת שקיים רונאלדו לאחרונה עם העיתונאי פירס מורגן, הוא נשאל בין היתר על יחסיו עם ליאו מסי, יריבו המושבע, ואמר: "ליאו שחקן מדהים, מופלא...אנחנו חולקים את הבמה כבר 16 שנה, כך שיש לי מערכת יחסים נפלאה איתו. אנחנו לא חברים במובן הקלאסי, לא מדברים בטלפון או נפגשים מחוץ למגרש, אבל מבחינתי, הוא כמו חבר לקבוצה. יש לי כבוד עצום אליו בתור בן אדם, גם בגלל המחמאות שהוא נותן לי בכל הזדמנות. אפילו בנות הזוג שלנו חברות ויש ביניהן הרבה כבוד, כי שתיהן מארגנטינה. מה יש לומר על ליאו מסי? הוא בחור נהדר, שעושה דברים נהדרים עבור הכדורגל".

מסי ונבחרת ארגנטינה הוגרלו לבית ג' בקטאר, בו ישחקו נגד ערב הסעודית, מקסיקו ופולין. פורטוגל תשחק בבית ח' נגד גאנה, אורוגוואי ודרום קוריאה. על פי סוכנויות ההימורים, יחס הזכייה של ארגנטינה במונדיאל הוא השלישי מבין הנבחרות המשתתפות. פורטוגל עם רונאלדו שמצוי בעיצומו של משבר מקצועי עמוק במנצ'סטר יונייטד, עם היחס התשיעי הכי גבוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully