וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקאקו צפוי להחמיץ שני משחקים, הזאר: "אנחנו פחות טובים מב-2018"

החלוץ הפצוע של בלגיה ייעדר מול קנדה ומרוקו, חברו מנמיך ציפיות: "את האיכות יש לנו, אבל קולקטיבית זה יותר מורכב. לא חושב שאחזור לרמה שהייתי, סבלתי יותר מדי"

דיווח של פז חסדאי, שליח וואלה! ספורט לקטאר - 19.11/צילום: פז חסדאי. עריכת וידאו: טל רזניק

עם פריצתם לתודעה של שחקנים כגון טיבו קורטואה, קווין דה בראונה, רומלו לוקאקו ואדן הזאר לפני כעשור, רבים ציפו ש"דור הזהב" החדש שקם בבלגיה יוכל לזכות בתואר היסטורי עבור הנבחרת.

ה"שדים האדומים" אמנם הגיעו לרבע הגמר בארבעה טורנירים רצופים, אך קשה להגיד שהם עמדו בציפיות הגדולות. פעם אחת הם עברו את שלב שמונה האחרונות, במונדיאל הקודם, אך נעצרו בחצי הגמר על ידי צרפת.

קורטואה ודה בראונה עוד בשיאם, אך ההתדרדרות של לוקאקו והזאר באחרונה גרמה לכך שבמונדיאל שיוצא לדרך הערב (ראשון) בלגיה לא נספרת כאחת המועמדות המובילות להניף את הגביע המוזהב ב-18 בדצמבר.

שחקן נבחרת בלגיה אדן הזאר. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
"לא חושב שאחזור לרמה שהייתי". הזאר/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

נדמה שגם בבלגיה לא מסתירים את העובדה הזו, ובריאיון שהעניק ל"לאקיפ" הצרפתי אמר אדן הזאר: "זה לא סוד, אנחנו חלשים יותר מב-2018".

עם זאת, השחקן המאכזב של ריאל מדריד גם הצליח לשאוב אופטימיות: "יש לנו צעירים טובים יותר ממה שהיה ברוסיה. כל דבר יכול לקרות, את האיכות יש לנו, ובמשחקים גדולים האיכות יכולה לעשות את ההבדל. דה בראונה הוא אחד משלושת השחקנים הטובים בעולם, וקורטואה השוער טוב בעולם. יש שחקנים פנסטסטיים, אבל קולקטיבית זה יותר מורכב. אם לוקאקו ישחק, כמעט בוודאות נבקיע".

לאחר מכן דיבר הזאר על הדעיכה האישית ונשמע מתוסכל במיוחד: "אני כבר לא ברמה שהייתי ב-2018. סבלתי יותר מדי, פיזית ומנטלית. האם אחזור לרמה הזאת? לא חושב, אבל אם הגוף יאפשר אני אוכל עדיין לעשות דברים יפים".

הבלגי שלא הצליח להותיר חותם מאז הגיע למדריד ב-2019 גם דיבר על הזכייה אשתקד בליגת האלופות, בה היה לו תפקיד מאוד משני: "אני לא מרגיש שבאמת זכיתי באלופות. שיחקתי, נכנסתי בשמינית הגמר נגד פ.ס.ז', אבל לא הרגשתי שיש לי השפעה. בצ'לסי תמיד הייתי הטוב ביותר".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
רומלו לוקאקו שחקן נבחרת בלגיה. רויטרס
יחזור מול קרואטיה? לוקאקו/רויטרס

לקראת המשחק הראשון, ב"AFP" דווח כי לוקאקו צפוי להחמיץ את שני המשחקים הראשונים של השדים האדומים, נגד קנדה ומרוקו. החלוץ שמיעט לשחק העונה באינטר מתאושש מפציעה בשריר הירך, והצפי הוא שיחזור לקראת המחזור האחרון בשלב הבתים נגד קרואטיה.

משחקי נבחרת בלגיה בשלב הבתים

בלגיה - קנדה (23.11, 21:00)
בלגיה - מרוקו (27.11, 15:00)
קרואטיה - בלגיה (1.12, 17:00)

לוח השידורים המלא למונדיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully