וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווה להביא את זה הביתה: מענקי נבחרת אנגליה אם תזכה במונדיאל

ההתאחדות האנגלית תשלם לשחקנים יותר מפי שניים מהסכום שהבטיחה ברוסיה 2018 במקרה של הנפת הגביע. ומה עם ברזיל?

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.11/ספורט1

חלפו כבר 56 שנה מאז זכייתה היחידה של אנגליה במונדיאל. בקיץ 2018 נעצרה נבחרת "שלושת האריות" בחצי הגמר, ואשתקד אירחה את גמר היורו באצטדיון וומבלי - אבל גם אז לא הצליחה לסיים טורניר גדול בהנפת גביע. ובכל זאת, האוהדים ממשיכים להאמין ולשיר שזה "בדרך הביתה" (It's coming home), והיום (ראשון) נחשף ב"דיילי מייל" כמה כסף ירוויחו שחקניו של גארת' סאות'גייט אם יוכתרו לאלופי עולם בחודש הבא.

בעיתון הבריטי פורסם שההתאחדות האנגלית תשלם לכל אחד מ-26 שחקני נבחרת אנגליה 500,000 ליש"ט במקרה של זכייה, כאשר השחקנים המובילים יקבלו בנוסף מענקים של מיליונים במסגרת חוזים מסחריים עם נותני חסות אישיים.

מדובר בעלייה של יותר מפי שניים לעומת המענק שהבטיחה ההתאחדות האנגלית לפני המונדיאל ברוסיה לפני ארבע שנים וחצי, כשההיקף הכולל נע סביב 13 מיליון ליש"ט שיתחלקו בין השחקנים. ב-2018, לשם ההשוואה, כל כדורגלן היה מכניס לקופתו 215,000 ליש"ט אם אנגליה הייתה זוכה. באשר לסאות'גייט, לפני כחודש דווח כי מובטח לו בונוס של 4 מיליון ליש"ט עבור זכייה, אולם ב"דיילי מייל" נטען כי המענק שלו יהיה "רק" 3 מיליון אם ירשום את ההישג ההיסטורי. שכרו השנתי של המנג'ר, ראוי להזכיר, עומד על 6 מיליון ליש"ט.

מייסון מאונט עם אריק דייר שחקני נבחרת אנגליה חוגגים. רויטרס
יש תמריץ הולם. מייסון מאונט ואריק דייר/רויטרס

עוד נכתב כי את המענקים השמנים ביותר ירוויחו שחקני נבחרת ברזיל, אם יניפו את הגביע, הודות לחוזה הלבשה בהיקף של 30 מיליון ליש"ט בשנה עם "נייקי". נבחרות גרמניה ובלגיה צפויות למענקים דומים לאלה של אנגליה במקרה של זכייה.

לוח שידורי מונדיאל 2022 - היכן ישודרו כל משחקי הגביע העולמי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully