וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת לא תזמן מחליף לבנזמה, וראן כשיר לאוסטרליה

דשאן קיבל החלטה בנוגע לסגל, החלוץ שנפצע כבר עזב את קטאר. הבלם יעמוד לרשות אלופת העולם, ההרכב המשוער בפנים (שלישי, 21:00)

דיווח של פז חסדאי, שליח וואלה! ספורט לקטאר - 19.11/צילום: פז חסדאי. עריכת וידאו: טל רזניק

מכת הפציעות שמפריעה לנבחרת צרפת בהכנות למונדיאל בקטאר הגיעה לשיאה אמש (שבת), כאשר נודע כי קארים בנזמה הפצוע ייעדר מהטורניר כולו. שחקן השנה בעולם היה אמור לערוך את הופעתו הראשונה בגביע העולם מאז 2014, אך סדרת הפציעות ממנה הוא סובל העונה לא פסחה עליו גם בקטאר.

בכך בנזמה הצטרף לאנגולו קאנטה, פול פוגבה, כריסטופר אנקונקו ופרסנל קימפמבה כשמות המשמעותיים שדידייה דשאן ייאלץ להסתדר בלעדיהם לאורך הטורניר. בניגוד לפציעות הקודמות בסגל, הפעם החליט מאמן אלופת העולם שלא לזמן שחקן מחליף במקום בנזמה שכבר המריא בחזרה למדריד.

שחקן נבחרת צרפת קארים בנזמה. Jean Catuffe, GettyImages
כבר חזר למדריד. בנזמה/GettyImages, Jean Catuffe

מנגד, דשאן סיפק בשורות טובות מכיוונו של רפאל וראן, ואמר כי הוא הבלם יהיה כשיר לאוסטרליה (שלישי, 21:00). שחקנה של מנצ'סטר יונייטד עורר דאגה אצל הטריקולור כשנפצע נגד צ'לסי לפני כחודש, אך פציעתו התבררה כפחות חמורה משחשבו ולאחר מירוץ נגד הזמן הוא יהיה כשיר למחזור הראשון בשלב הבתים.

לאחר שדשאן ניסה לאחרונה לשחק גם במערך של שלושה בלמים, הוא אישר שבגביע העולם ישתמש בקו של ארבעה שחקני הגנה. ברביעייה הקדמית צפויים לפתוח אנטואן גריזמן, עוסמאן דמבלה, קיליאן אמבפה ואוליבייה ז'ירו.

הרכב משוער: הוגו לוריס, בנז'מן פבאר, רפאל וראן/דאיו אופמקנו, איברהימה קונאטה, לוקאס הרננדז, אורליאן טשואמני, אדריאן ראביו, אנטואן גריזמן, עוסמאן דמבלה, קיליאן אמבפה, אוליביה ז'ירו.

לחצו ללוח השידורים המלא של מונדיאל 2022

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully